تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

۲ حمله به کاروان ائتلاف بین‌المللی در عراق

یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر کاروان حمل تجهیزات لجستیکی ائتلاف بین‌المللی در استان المثنی در جنوب کشور منفجر شد که دومین حمله ظرف چند ساعت اخیر بوده است.

کد خبر: ۱۲۰۳۸۶
۱۳:۵۸ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

بمب

دیدارنیوز: یک منبع امنیتی عراق از دو حمله علیه کاروان لجستیک وابسته به ائتلاف بین‌المللی در استان المثنی خبر داد.

به نقل از آناتولی، یک منبع امنیتی عراق امروز -یکشنبه- اعلام کرد که یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر کاروان حمل تجهیزات لجستیکی ائتلاف بین‌المللی در استان المثنی در جنوب کشور منفجر شد که دومین حمله ظرف چند ساعت اخیر بوده است.

این منبع گفت: «کاروان حامل تجهیزات لجستیکی ائتلاف هدف انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در استان المثنی قرار گرفت».

وی تصریح کرد که این حمله خسارت‌های مادی یا جانی به همراه نداشته است.

این دومین حمله از نوع خود ظرف چند ساعت بوده است. صبح امروز نیز کاروانی متشکل از کامیون‌های حامل تجهیزات ائتلاف در استان ذی قار هدف حمله مشابهی قرار گرفت و به یکی از خودرو‌های آن خسارت مادی وارد شد.

در چند ماه گذشته، حملات علیه مستشاران ائتلاف و تجهیزات آن‌ها تشدید شده است و پایگاه‌های نظامی میزبان آن‌ها و کاروان‌های حامل تجهیزات نظامی تقریبا روزانه مورد حملات قرار گرفته‌اند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: عراق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی