تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.

نفربه‌نفر با بازیکنان ایران مقابل عراق/ کدام بازیکن ستاره بود؟

ستاره تیم ملی، علیرضا جهانبخش بود که پاس‌گل داد، ۵ مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت، ۴ شوت از ۶ شوتش در چارچوب بود و تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآورد.

کد خبر: ۱۲۰۱۷۱
۰۹:۰۱ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

عراق جهانبخش

دیدارنیوز: شش بازیکن ایران در بازی با عراق نمره بالای هفت کسب کردند.

ایران در یک روزتاریخی، زودهنگام‌ترین صعودش به جام جهانی را جشن گرفت. می‌توان مدعی شد که همه بازیکنان ایران نمایش قابل قبولی داشتند. ستاره تیم ملی، علیرضا جهانبخش بود که پاس‌گل داد، ۵ مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت، ۴ شوت از ۶ شوتش در چارچوب بود و تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآورد.

مهدی طارمی در بازگشت به ترکیب تیم ملی، باز هم گل ۳ امتیازی زد که این‌بار منجر به صعود به جام جهانی هم شد. امیر عابدزاده در حضور احمدرضا عابدزاده شب متفاوتی را تجربه کرد. محمدحسین کنعانی‌زادگان اسیر حواشی و فشار‌های خارج از زمین نشد. وحید امیری باز هم در دفاع و حمله متعهد و موثر بود. عملکرد بازیکنان تیم ملی را طبق آمار «متریکا» می‌خوانید.

امیر عابدزاده/ دروازه‌بان/ نمره ۷.۳۶
در حضورِ پدر، امیر عابدزاده یک روز تاریخی را تجربه کرد. او برای دومین بازی متوالی علیرضا بیرانوند را نیمکت‌نشین کرد و درون دروازه تیم ملی قرار گرفت و باز هم گلی نخورد. عابدزاده نمایش قابل اطمینانی داشت و هر ۳ شوت در چارچوب عراقی‌ها را با واکنش‌هایی تماشایی، مهار کرد.

صادق محرمی/ دفاع راست/ نمره ۶.۸۶
محرمی در دفاع متعهد بود و در خط حمله موثر. او ۳ مرتبه با بازی‌خوانی بالا، پاس بازیکنان حریف را در میانه راه قطع کرد. از ۴ صحنه‌ای که مهاجمان تیم ملی عراق قصد دریبل او را داشتند، محرمی ۳ مرتبه توپ را از آن‌ها گرفت. محرمی بیشترین بازپس‌گیری مالکیت توپ را بین بازیکنان ایران داشت. صادق محرمی یک مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت.

محمدحسین کنعانی‌زادگان/ دفاع میانی/ نمره ۶.۹۲
فشار‌های اخیر، تاثیر زیادی در نمایش محمدحسین کنعانی‌زادگان نداشت و او در طول ۹۰ دقیقه فقط یک اشتباه داشت. کنعانی‌زادگان اصلا دریبل نخورد، ۷ عملکرد دفاعی داشت و یک مرتبه هم برای ضربه کرنر جلو رفته بود که با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد. بیش از ۹۰ درصد از پاس‌های او سالم به مقصد رسید و فقط ۳ پاس اشتباه داد.

شجاع خلیل‌زاده/ دفاع میانی/ نمره ۷.۰۵
شجاع خلیل‌زاده مثل همیشه بود؛ فعال در عملکرد‌های دفاعی، همراه با چند اشتباه. خلیل‌زاده با ۹ دفع توپ و ۴ قطع پاس، فعال‌ترین بازیکن ایران در عملکرد‌های دفاعی بود. شجاع ۲ اشتباه داشت و پشت محوطه جریمه یک خطا کرد.

امید نورافکن/ دفاع چپ/ نمره ۶.۹۶
امید نورافکن جزو سه بازیکن فعال ایران در این مسابقه بود. نورافکن ۶۵ لمس توپ داشت، تنها شوتش در چارچوب بود، هم قطع پاس و هم دفع توپ داشت. نورافکن در این بازی اصلا دریبل نخورد و یک خطا هم گرفت.

سعید عزت‌اللهی/ هافبک دفاعی/ نمره ۶.۸۲
عزت‌اللهی دو مرتبه دروازه عراق را تهدید کرد؛ یک مرتبه با شوت و یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی. سعید عزت‌اللهی دو برابر شکست‌هایش در نبردها، دوئل پیروز داشت. او در ۵ نبردهوایی هم پیروز شد و ریتم خوبی به بازی‌سازی تیم ملی داد.

وحید امیری/ هافبک میانی/ نمره ۷.۱۳
بعد از شجاع خلیل‌زاده، بیشترین عملکرد دفاعی را وحید امیری داشت. امیری در یک صحنه فرار به عمقی تماشایی داشت و با پاس مهدی طارمی صاحب موقعیت شد، ولی دروازه‌بان عراق شوت در چارچوب او را مهار کرد. امیری که بسیار درگیرانه بازی می‌کرد، ۴ خطا گرفت و ۴ خطا کرد.

سامان قدوس/ هافبک میانی/ نمره ۶.۹۵
قدوس برای اینکه سهم ویژه‌ای در این صعود تاریخی داشته باشد، ۵ مرتبه شانس گلزنی‌اش را با شوت امتحان کرد. قدوس یک موقعیت عالی هم داشت که با بی‌دقتی شوتش را به بیرون زد. سامان قدوس تکنیکی‌ترین بازیکن ایران در این بازی بود و ۲ دریبل موفق داشت. قدوس یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. بعد از علیرضا جهانبخش، این سامان قدوس بود که بیشترین نبردموفق را داشت. قدوس در ۹ دوئل از ۱۶ نبردی که شرکت کرد، پیروز شد.

علی قلی‌زاده/ مهاجم/ نمره ۷.۰۷
علی قلی‌زاده ۲ بار با شوت و ۳ مرتبه با پاس‌کلیدی دروازه عراق را تهدید کرد. قلی‌زاده ۳۶ پاس مهم و تاثیرگذار هم در نیمه زمین حریف داد. قلی‌زاده که در این بازی در سمت راست خط حمله ایران بازی می‌کرد، فضاسازی درستی هم برای صاحب توپ شدن سایر مهاجمان داشت تا مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش درخشش ویژه‌تری داشته باشند.

علیرضا جهانبخش/ مهاجم/ نمره ۸.۵۶
بدون نگاه به آمار هم می‌شد فهمید که علیرضا جهانبخش بهترین بازیکن زمین بود. جهانبخش در این بازی ۶ شوت زد که ۴ شوت او در چارچوب بود و یکی هم به تیر دروازه حریف خورد. جهانبخش بیشترین لمس توپ، بیشترین نبرد موفق، بیشترین شوت، بیشترین شوت در چارچوب و بیشترین پاس کلیدی را بین همه بازیکنان داشت.

مهدی طارمی/ مهاجم/ نمره ۸.۲۵
طارمی بازگشت با‌شکوهی به تیم ملی داشت. او برای دومین بار، در روز صعود ایران به جام جهانی گل زد و تاریخ‌ساز شد. هر دو شوت طارمی در چارچوب بود و او ۴ مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی