تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

تکریم مراجعه‌کنندگان، یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است

رئیس دادگستری خوزستان گفت: تکریم مراجعه‌کنندگان، یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است و رضایت و دعای خیر مراجعین، می‌تواند به زندگی ما برکت ببخشد.

کد خبر: ۱۱۹۹۹۲
۱۴:۱۱ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یکی از انتظاراتی که جامعه از کارکنان قضایی دارد، داشتن سواد حقوقی و قضایی نسبی است تا ضمن دور نگه داشتن خود از اشتباهات حقوقی، به ارتقای دانش قضایی در جامعه نیز کمک کنند.

رئیس دادگستری خوزستان افزود: تکریم مراجعه‌کنندگان، یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است و رضایت و دعای خیر مراجعین، می‌تواند به زندگی ما برکت ببخشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی با اشاره به طرح تسری حقوق کارکنان قوه قضائیه، ادامه داد: شخصا از نزدیک تلاش رئیس قوه قضائیه و معاونین ایشان را برای تصویب این طرح دیدم و این اطمینان را می‌دهم که از طریق دیگر به مشکلات مالی و رفاهی کارکنان توجه و رسیدگی شود.

وی بیان داشت: این در حالی است که رازداری و صیانت از حقوق مردم توسط کارکنان دستگاه قضایی ستودنی است و جبران معنوی خدمات ارزنده شما عزیزان دشوار است.

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان نیز در این همایش، با اشاره به نقش متعدد زنان در جامعه، گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، نقش زنان شاغل که فرزند دانش‌آموز دارند، پیچیده‌تر و دشوارتر شده است.

علیرضا باوی ادامه داد: در شورا‌های حل اختلاف نیز اغلب کارکنان از بانوان هستند و زحمات آنان، موجب ارتقای خدمات در این شورا‌ها شده است.

در این همایش، ضمن اجرای مولودی خوانی، دو دوره آموزشی در خصوص بهداشت و سلامت زنان توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان برگزار شد.

برچسب ها: تکریم ارباب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی