تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

پیش اجلاسیه سراسری نماز دانش آموزی استانی در اهواز

پیش اجلاسیه سراسری نماز دانش آموزی استانی با حضور مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اهواز برگزارشد.

کد خبر: ۱۱۹۷۸۹
۲۱:۱۶ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان :پیش اجلاسیه سراسری نماز دانش آموزی استانی با حضور حجت الاسلام موسوی فر، ولی فقیه در استان خوزستان، قربانی مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به میزبانی ناحیه ۴ اهواز برگزار شد.

در این اجلاسیه یاسین معتوکی با اشاره به اهمیت نماز و نماز خواندن، خاطرنشان کرد:  یکی از مهم‌ترین راه‌های دعوت دانش آموزان به نماز و ایجاد تربیت اعتقادی و دینی برقراری ارتباط صمیمی و دوستانه با دانش آموزان است.

وی در ادامه ضمن تشکر از کلیه همکاران در برگزاری این اجلاسیه،  با بیان اینکه شرکت در مراسم مذهبی از قبیل نماز جماعت، یا محافل انس با قرآن در پرورش عواطف دینی کودکان و نوجوانان بسیار موثر است، حضور در این قبیل برنامه‌ها را الگو و زمینه ساز حضور دانش آموزان در این برنامه‌ها عنوان کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی