تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.

بیانیه کرملین درباره دیدار رئیسی و پوتین

در بیانیه کاخ ریاست جمهوری روسیه آمده است که در دیدار پوتین و رئیسی، دو طرف درباره تمامی مسائل مرتبط با همکاری‌های دوجانبه، شامل اجرای پروژه‌های مشترک اقتصادی، موضوعات بین‌المللی و اجرای برجام بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۹۳۰۷
۱۴:۰۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

کرملین

دیدارنیوز: کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین و ابراهیم رئیسی فردا در مسکو درباره مسائل مربوط به همکاری‌های دوجانبه، موضوعات بین‌المللی و برجام رایزنی می‌کنند.

کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز (سه‌شنبه) در آستانه سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به مسکو بیانیه‌ای منتشر و در آن جزئیاتی درباره محور رایزنی‌های وی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد.

بنابر گزارش وب سایت رسمی ریاست جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه (فردا) در مسکو میزبان همتای ایرانی خود خواهد بود.

همچنین در این بیانیه آمده است که در دیدار پوتین و رئیسی، دو طرف درباره تمامی مسائل مرتبط با همکاری‌های دوجانبه، شامل اجرای پروژه‌های مشترک اقتصادی، موضوعات بین‌المللی و اجرای برجام بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

پیش از این علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره جزئیات جلسات و نشست‌های رییس‌جمهوری در سفر به روسیه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: رئیس جمهور در جریان این سفر علاوه بر دیدار با آقای ولادیمیر پوتین، در مجلس دوما سخنرانی خواهند داشت.

وی افزود: دیدار با فعالان اقتصادی و نفتی و حضور در دانشگاه از دیگر برنامه‌های ایشان در روسیه خواهد بود.

بهادری در ادامه نوشت: محور مباحث و جلسات ‎توسعه صادرات به روسیه و تقویت ارتباطات تجاری و اقتصادی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی