تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

گرامیداشت مادران شهدا

وفات حضرت ام‌البنین (س) به عنوان روز تکریم همسران و مادران شهدا نام گرفته است.

کد خبر: ۱۱۹۰۹۶
۰۸:۱۵ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: حجت‌اله دهدشتی سرپرست فرمانداری شهرستان شوشتر گفت: وفات حضرت ام‌البنین (س) به عنوان روز تکریم همسران و مادران شهدا نام گرفته است. بانوانی که در تاریخ جداً اسطوره‌اند و نامی مانا خواهند داشت. ایثار و صبوری مادران و همسران شهدا به عنوان اسوه‌هایی از ایمان و دیانت باید همواره الگوی ما برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: شهدا با خون خود، واژه‌های سرخ شهادت را در دیوان هستی به نظم کشیدند و به اوج آسمان‌ها رسیدند، این انسان‌های وارسته قطعاً در دامان مادرانی پاک و مومنه رشد یافته‌اند. شهیدان متأهل نیز از حضور همسرانی نجیب و صبور بهره‌مند بودند که داغ جانسوز شهادت عزیزشان را به جان خریدند تا میهن اسلامی، در امان بماند و دست متجاوزان به خاک وطن نرسد.

دهدشتی همچنین با اشاره به بخشی از فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با اجر مادران شهید نزد پروردگار متعال، این مناسبت را گرامی می‌دارم. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی