تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان دزفول بازدید کرد

دکتر فتوحی دزفول را قطب سبزی و صیفی کشور دانست و گفت: امیدواریم استعدادهای این شهرستان بیش از پیش شکوفا شوند و این شهرستان در اشتغال، اقتصاد و درآمدزایی مردم نقش اساسی ایفا کند.

کد خبر: ۱۱۸۶۴۷
۱۰:۵۹ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان روز سه شنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در سفری به شهرستان دزفول از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۰ درصد تولیدات کشور در استان خوزستان انجام می‌شود، گفت: تلاش ما بر این است با رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی خوزستان، میزان تولیدات این واحدها در استان افزایش یابد.

دکتر آقارضا فتوحی در جریان بازدید از واحدهای صنعتی دزفول افزود: استان خوزستان ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش کشاورزی و موارد مرتبط دارد.

وی دزفول را قطب سبزی و صیفی کشور دانست و گفت: امیدواریم استعدادهای این شهرستان بیش از پیش شکوفا شوند و این شهرستان در اشتغال، اقتصاد و درآمدزایی مردم نقش اساسی ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان درخصوص بازدید و بررسی مسائل و مشکلات شرکت‌های فولاد و روغن دزفول گفت: این بازدید برای رفع مشکلات و توسعه و ظرفیت سازی این واحدها انجام شد، تا با افزایش کیفیت شاهد استانداردسازی محصولات باشیم.  

معاون استاندار با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد منابع نفت و گاز کشور در استان خوزستان مستقر هستند، بیان کرد: خوزستان ۶ میلیون هکتار زمین کشاورزی و منابع طبیعی دارد و دومین استان تولیدکننده فولاد کشور است.

فتوحی توسعه شیلات، زراعت چوب و توسعه زنجیره پتروشیمی را از برنامه‌های استانداری خوزستان برشمرد و افزود: زمینی به مساحت حدوداً ۲هزار و ۵۰۰ هکتار برای زنجیره فرآوری پتروشیمی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در جریان این سفر، در آیین آغاز توزیع روغن با نرخ دولتی بین ماشین های سنگین شهرستان دزفول شرکت کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی