تیتر امروز

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌ گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن‌پژوه به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد.
کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....

پس از ۱۰ سال؛ استقلال در آستانه قهرمانی نیم‌فصل

آبی‌پوشان پایتخت برای قهرمانی در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، تنها یک هفته دیگر را در پیش دارند و اگر مقابل نفت مسجد سلیمان بازنده نشوند، به طور قطع قهرمانی نیم فصل را کسب خواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۸۴۹۵
۰۸:۳۶ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

لیگ برتر

دیدارنیوز: تیم فوتبال استقلال بعد از ۱۰ سال و پس از فصل ۹۱-۹۰ لیگ برتر، در آستانه قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و با ۳۲ امتیاز و با اختلاف سه امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار بگیرد.

آبی‌پوشان پایتخت برای قهرمانی در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، تنها یک هفته دیگر را در پیش دارند و اگر مقابل نفت مسجد سلیمان بازنده نشوند، به طور قطع عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب خواهند کرد.

استقلال در حالی در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار گرفته که در سال‌های اخیر و در نیم فصل اول لیگ نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند و رتبه‌های به دست آمده در نیم فصل، باعث شد در نیم فصل دوم هم مشکلات یقه آبی‌پوشان را بگیرد و آن‌ها را از قهرمانی دور کند.

آخرین فصلی که استقلال توانست عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کند، فصل ۹۱-۹۰ بود که شاگردان پرویز مظلومی در بازی آخر نیم فصل اول و در تقابل خود با نفت تهران، موفق شدند با کسب نتیجه پیروزی، عنوان قهرمانی نیم فصل اول لیگ را به دست آورند.

بدترین نتایج نیم فصل اول استقلال در سال‌های اخیر به فصل ۹۷-۹۶ و ۹۶-۹۵ بازمی‌گردد که استقلال با کسب جایگاه هفتم جدول، نیم فصل اول را به نامطلوب‌ترین شکل ممکن به پایان رساند.

نتایج تیم فوتبال استقلال در پایان نیم فصل اول در یک دهه اخیر به شرح زیر است:

۹۹-۱۴۰۰: رتبه ۳

۹۸-۹۹: رتبه ۳

۹۷-۹۸: رتبه ۵

۹۶-۹۷: رتبه ۷

۹۵-۹۶: رتبه ۷

۹۴-۹۵: رتبه ۲

۹۳-۹۴: رتبه ۵

۹۲-۹۳: رتبه ۲

۹۱-۹۲: رتبه ۲

۹۰-۹۱: رتبه ۱

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی