تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

بیش از ۱۹۵ هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی خوزستان هستند

معاون توانبخشی بهزیستی استان خوزستان گفت: ۱۹۵ هزار و ۳۸۸ خانوار خوزستانی تحت پوشش بهزیستی این استان هستند که خدمات و امکانات این سازمان به آنها ارائه می شود

کد خبر: ۱۱۸۴۶۴
۱۵:۱۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

بیش از ۱۹۵ هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی خوزستان هستند

دیدارنیوز خوزستان: غلامعلی جعفری  با اشاره به اینکه ۶ درصد از معلولان کشور تحت پوشش بهزیستی استان خوزستان هستند، بیان کرد: از ۱۹۵ هزار و ۳۸۸ خانوار خوزستانی، ۹۴ هزار و ۱۹۳ خانوار دارای معلول هستند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان خوزستان در ادامه افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید را ۸۴ هزار و ۵۲۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۵ هزار و ۱۲۰ نفر جامعه معلولان جسمی – حرکتی خوزستان را تشکیل می‌دهند.

وی همچنین جامعه معلولان ذهنی خوزستان ۲۴ هزار و ۱۳۷ نفر بیان کرد و گفت: جامعه معلولان نابینای خوزستان ۱۱ هزار و ۴۲۵ نفر، جامعه افراد دارای معلولیت شنوایی ۱۱ هزار و ۴۰ نفر است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان خوزستان با اشاره به اینکه هفت هزار و ۳۴۵ فرد دارای معلولیت روانی تحت پوشش بهزیستی این استان است، افزود: همچنین ۵ هزار و ۱۲۶ معلول صوت و گفتار در خوزستان وجود دارد.

جعفری بر ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی تاکید کرد و گفت: به جز مستمری ماهیانه، خدمات و امکاناتی نظیر کمک هزینه درمان، حق پرستاری افراد داری ضایع نخاعی، حق پرستاری افراد معلول در خانواده و هزینه مسکن به افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین هزینه ایاب و ذهاب، وام اشتغال، هزینه دانشجویی و دانش آموزی، کمک هزینه وسایل توانبخشی، کاشت حلزون، کمک هزینه خدمات توانپزشکی، کمک هزینه ارتز و پروتز، مراکز آموزشی و حرفه آموزی از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده به معلولان شدید و خیلی شدید است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان خوزستان گفت: مناسب سازی محیط زندگی، کمک هزینه به معلولان روستایی، معافیت سربازی، معافیت مالیاتی، خدمات ویزیت در منزل، طرح توانمندسازی معلولان و کمک هزینه بیماران pku دیگر خدمات و امکاناتی است که توسط سازمان بهزیستی به معلولان شدید و خیلی شدید ارائه می‌شود.




ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی