تیتر امروز

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌ گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن‌پژوه به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد.
کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....

چمران: استقلال و پرسپولیس مالک ورزشگاه نیستند

رئیس شورای شهر تهران در دیدار امروز برای گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در ورزشگاه آزادی حضور داشت و درباره شرایط دو باشگاه مطرح پایتخت گفت: این دو از باشگاه‌های مهم کشور و تهران هستند و باید به طور کلی از آن‌ها حمایت قاطع شود.

کد خبر: ۱۱۸۰۱۳
۱۶:۱۵ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

مهدی چمران

دیدارنیوز: رئیس شورای شهر تهران گفت: استقلال و پرسپولیس از باشگاه‌های مهم کشور هستند و باید حمایت قاطعی از آن‌ها شود.

مهدی چمران در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی منتخب سرخابی‌ها و منتخب ۹۸ اظهار داشت: این یک بازی خاص بود، هم پیشکسوتان و قهرمانان حضور داشتند و هم گرامیداشت سردار سلیمانی بود. طبیعتا حضور در این مراسم یک ارزش است و من هم دوست داشتم در خدمت ورزشکاران عزیز باشم و یاد سردار دل‌ها را زنده نگهداریم و امیدوارم آن دنیا هم شفیع ما باشد.

وی در مورد اینکه آیا فوتبال را دنبال می‌کند و اینکه استقلال و پرسپولیس مشکل دارند، گفت: هر موقعی که برسم، مشاهده می‌کنم. این دو تیم هم مشکلاتی دارند. هم از نظر باشگاهی و هم از نظر برنامه‌هایی که الان برایشان پیش آمده است، امیدوارم حل شود.

رئیس شورای شهر تهران در مورد ورزشگاه‌های این دو باشگاه گفت: ورزشگاه‌ها در اختیارشان است، اما تحت مالکیت شان نیست. این دو از باشگاه‌های مهم کشور و تهران هستند و باید به طور کلی از آن‌ها حمایت قاطع شود.

چمران در مورد اینکه چه زمانی مالکیت این دو ورزشگاه به نام استقلال و پرسپولیس می‌خورد، گفت: این کار شدنی نیست، چون اموال شهرداری مثل اموال دولتی است و اگر قرار است چیزی را واگذار کند، باید برنامه خاصی داشته باشد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی