تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

عملکرد طارمی در سال ۲۰۲۱؛ در کنار مسی و صلاح

مهدی طارمی لژیونر فوتبال ایران یک فصل طلایی را در فوتبال اروپا سپری کرد. طارمی روی ۴۸ گل تاثیر مستقیم (گل یا پاس گل) داشت و در کنار بزرگانی، چون محمد صلاح و لیونل مسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۱۷۵۷۹
۱۱:۴۳ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

طارمی 2021

دیدارنیوز: سال ۲۰۲۱ برای مهدی طارمی در رده ملی و باشگاهی به بهترین شکل ممکن خاتمه یافت. او در ۶۴ بازی رسمی برای تیم ملی ایران و باشگاه پورتو طی سال ۲۰۲۱ موفق به ثبت ۳۱ گل و ۲۶ پاس گل شد. (تاثیرگذاری روی ۵۷ گل)

عملکرد مهدی طارمی در سال ۲۰۲۱،
۲۷ گل و ۲۱ پاس گل در ۵۵ بازی برای پورتو
۴ گل و ۵ پاس گل در ۹ بازی برای ایران
۳۱ گل و ۲۶ پاس گل در مجموع

مهدی طارمی از نظر تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌ها با مجموع ۴۸ گل و پاس گل، در رتبه پنجم برترین‌های سال ۲۰۲۱ لیگ‌های اروپایی قرار گرفت. در واقع در همه رقابت‌های باشگاهی سال ۲۰۲۱ فقط ام باپه، لواندوفسکی، هالند و بنزما آمار بهتری از او داشتند. صلاح، مسی، تادیچ و هالر همچون طارمی مجموعاً ۴۸ گل و پاس گل ثبت کردند.

عملکرد فوتبالیست های جهان

منبع: طرفداری
برچسب ها: طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی