تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

درخواست لغو امتحانات حضوری نوبت اول مدارس

دانش آموزان و خانواده ها در نامه ای به بهانه برگزاری امتحانات حضوری در مدارس از وزیر آموزش و پرورش و بهداشت خواستند که امتحان نوبت اول مدارس به صورت حضوری برگزار نشود.

کد خبر: ۱۱۶۳۷۱
۱۲:۰۹ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

 

 

درخواست لغو امتحانات حضوری نوبت اول مدارس

دیدارنیوز: دانش آموزان و خانواده ها در نامه ای به بهانه برگزاری امتحانات حضوری در مدارس از وزیر آموزش و پرورش و بهداشت خواستند که امتحان نوبت اول مدارس به صورت حضوری برگزار نشود.

در متن این نامه که در قالب یک کارزار مطرح شده؛ آمده است: 

جناب آقای نوری
وزیر محترم آموزش‌وپرورش
جناب آقای عین‌اللهی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام
پس از گذشت دو سال از تلاش‌های بی‌پایان کادر زحمتکش کشورمان در راه مقابله با ویروس کرونا، ما هنوز در حال مبارزه هستیم تا بتوانیم خانواده‌ها و عزیزانمان را کنار یکدیگر داشته باشیم. با وجود این‌همه صبر و تلاش، حالا عده‌ای دیگر کنارمان نیستند؛ یا خود را به خواب مرگ سپرده‌اند و یا در تختی در هر حال دعا برای نفسی‌اند.

هم‌اکنون ما تنها دو هفته زمان داریم تا با درخواست از شما مسئولان محترم کاری کنیم که زحمت‌های کادر درمان و مردم ایران‌زمین بیهوه تلقی نشود و کشور باری دیگر درگیر موج‌های همه‌گیر و کشنده کرونا نشود و دانش‌آموز یا خانواده‌ای به‌دلیل آزمون حضوری در غم از دست دادن عزیزان به سوگ ننشیند.

ما دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان این کشور هستیم. با آسیب دیدن هر یک از این دانش‌آموزان، ایران عزیزمان آسیب می‌بیند. در محیط مدارس در حالی که همه دانش‌آموزان حضور داشته باشند، مطمئناً پروتکل‌های بهداشتی تمام و کمال رعایت نخواهد شد؛ ما هم‌اکنون هم شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بسیاری از مدارس هستیم.

در حال حاضر که این متن نوشته می‌شود، در استان تهران ۲۰۰۰ دانش‌آموز مبتلا و در برخی استان‌های کشور مانند کهگیلویه و بویراحمد، قم، لرستان و... شاهد آمار بالای ابتلای دانش‌آموزان به این ویروس هستیم. هم‌اکنون که واریانت جدید کرونا، اومیکرون، در حال همه‌گیری در سراسر جهان است و چه‌بسا از مرزهای کشورمان نیز دور نیست و هر لحظه سلامت مردممان را تهدید می‌کند، با امتحانات حضوری شاهد آمار بالای ابتلا و خدای‌ناکرده مرگ‌ومیر خواهیم بود.

ما امضا کنندگان این کارزار، از طرف ملت بزرگ ایران خواستاریم تا امتحانات حضوری دی‌ماه لغو و به‌صورت مجازی برگزار شود.

این کارزار تا تاریخ ۲۰ دی در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/22496) در حال جمع‌آوری امضاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی : ۴
غیر قابل انتشار : ۳
زهرا رمضان زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
1
3
لطفا مدرسه هارو غیر حضوری کنید لطفا وهمچنین امتحان هارو خدارو خوش نمیاد که مردم بمیرن
مرجان رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
درسته موافق هستیم بچه های من هم سخت کرونا گرفتن میترسم دوباره بگیرن
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
0
کاملا درست و عاقلانه هست به خاطر امتحانات جان فرزندانمان را به خطر نمی اندازیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
0
اینا فقط میخوان دهن مردم رو هر از گاهی منحرف کنند دیدن معلما ریختن تو خیابون واسه گرفتن حقشون از این طریق یه شور و التهابی راه انداختن که حواسا یه جا دیگه بره ما به این اهداف و بازیا عادت دادن حیف که همه کور و کریم وگرنه آموزش سست و بی پایه از کتابای حجیم و مطالب بیخود و تکراری که دیگه حضور و غیرحضور نداره تنها هدف اینا یه عدد و نمره است نه یادگیری هر سال مطالب به درد نخور که دانش آموز خط به خط حفظ میکنه تا نمره بیشتر بگیره اونی که عددش بیشتره زرنگتر و باهوشتره سیستم نظام آموزشی اشتباه رو براش میشینن تصمیم بی چون و چرا هم میگیرن دیگه براشون مهم نیست خود دانش آموز یا خانواده که اصل داستانند نظر و حرفشون چیه فقط یک کلام و بس کل این جمعیت خفه شین هر چی گفتیم همینه ای خاااک بر سر بی سوادتون یه مشت آدمای اشتباه بی منطق نشستن سر پست اشتباهی و تعیین تکلیف میکنند دانش آموز دوازده کلاس میره مدرسه درس میخونه تازه میخواد خودشو اهدافشو کشف کنه همیدونه به چی علاقه منده نمیدونه کدوم درس رو بیشتر دوست داره اونوقت کلی هزینه کنه مشاور تحصیلی بگیره که راهنماییش کنه آیندشو در حالی که هنوز نمیدونه چه میخواد دلیلشم آموخته های غیر مفید که میریزین تو کتابای سنگین و میریزین تو مغزشون ای خاک بر سرتون که سخت نشستین سر یه تصمیم و غرور ریاست داره خفتون میکنه دانش آموزان نرن واسه امتحان متحد شن هیچ اتفاقی نمیوفته تهش یه انظباط و نمره صفر که اصلا مهم نیست باید بفهمند که واسه یه جمع فقط خودشون تصمیم گیرنده نیستند نظرات و رای همگانی مهمه خانواده اولویت داره
Aria
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
...
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
جان دانش‌آموزان از نمره مهم‌ می‌باشد
دوسال مدارس را تعطیل کردید بخاطر کرونا
حالا با بازگشایی مدارس و افزایش اومیکرون در کشور، تمام این دوسال تعطیلی بیهوره خواهد شد و همه زحمات هدر میرود
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی