تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

دستگیری متهم به قتل در ساوه در کمتر از ۲ ساعت

فرمانده انتظامی ساوه گفت: متهم به قتل جوان ۲۱ ساله ساوجی در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر: ۱۱۶۲۸۲
۱۳:۵۸ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

دستگیری متهم به قتل در ساوه در کمتر از ۲ ساعت

 

دیدارنیوز: سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» روز دوشنبه در این خصوص افزود: قتل این جوان ۲۱ ساله غروب روز شنبه مقابل مغازه‌اش در مرکز شهر با ضربات چاقو انجام شد و ضارب پس از ارتکاب جرم، از محل متواری شد، اما در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس در کمتر از ۲ ساعت به دام افتاد.
وی بیان کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محدوده بازار ساوه، نیرو‌های انتظامی کلانتری ۱۱ ساوه، به محل مورد نظر اعزام شدند.
به گفته فرمانده انتظامی ساوه، با حضور پلیس در محل مشخص شد مردی ۳۸ ساله بر سر پارک خودرو در مقابل مغاره اش، با یک جوان ۲۱ ساله درگیر و بر اثر اصابت ضربات چاقو مالک خودرو را به شدت مجروح کرده و از محل هم متواری شد.
وی با اشاره به این که فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است، اظهار داشت: از دقایق نخست این حادثه تیمی تخصصی از کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه تحقیقات پلیسی خود را برای دستگیری فرد متهم به قتل آغاز کردند.
سرهنگ عیسی‌آبادی یادآور شد: در تحقیقات سرنخ‌هایی از پنهان شدن قاتل در مخفیگاهش به دست آمد و با حضور پلیس، این فرد دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.
این مقام انتظامی افزود: قاتل با مشاهده مدارک و مستندات به‌دست آمده، در روند بازجویی فنی پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با مقتول بر سر موضوع پارک خودرو در محل نامناسب نزدیک مغازه‌اش مشاجره لفظی داشته و با شدت گرفتن درگیری به قتل انجامیده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از بررسی‌های مقدماتی با قرار مجرمیت روانه زندان شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی