تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فرماندار اهواز؛

یکی از امیدواری های شهر اهواز همین شورای شهر است

فرماندار اهواز در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اتفاقاتی مثبت در حال رخ دادن است و امیدواری های در شهر اهواز وجود دارد که یکی از این امیدواری ها همین شورای اسلامی شهر است.

کد خبر: ۱۱۶۰۵۳
۲۲:۳۶ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰

یکی از امیدواری های شهر اهواز همین شورای شهر است

دیدارنیوز خوزستان:روز پنجشنبه ۱۸ آذر ماه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در فرمانداری اهواز با سرپرست فرمانداری شهر اهواز دیدار و در خصوص مسائل و موضوعات مهم شهر گفتگو کردند. مسعود فلاحی سرپرست فرمانداری اهواز در این نشست اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود اتفاقات مثبتی در حال رخ دادن است ست و امیدواری هایی در شهر اهواز وجود دارد که یکی از این امیدواری ها همین شورای اسلامی شهر اهواز است. 

وی افزود: نبود همگرایی بین دستگاه ها یکی از مشکل های اصلی اهواز است که اگر به سمت آن یعنی به سمت همگرا شدن حرکت نکنیم، در واقع تلاش های کاری ما با مشکلات جدی روبرو می شود. 

فرماندار اهواز با اشاره به این نکته که نقطه امیدی در مردم به وجود آمده و باید آن را تقویت کرد، گفت: مسئله بی اعتمادی را باید با عمل و کردار از بین برد و در این راه صداقت باید سرلوحه کار ما باشد. 

فلاحی وظیفه فرماندار را نظارت و هدایت در امور اجرایی و دستگاه ها تلقی کرد و افزود: یکی از از مسائل مهم روز مسئله ناامنی است که در این راه همواره احساس ناامنی بیشتر از خود ناامنی است، که این مسئله امنیت روانی را نیز مورد تاثیر قرار می دهد. 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ عمومی تاکید کرد: اگر همگرایی ایجاد کنیم، عرق ملی تقویت شده که در این شرایط توانسته گام مثبتی در تقویت فرهنگ عمومی برداریم که این شرایط منتج به تضمین امنیت می شود. 

فرماندار اهواز تصریح کرد: باید مدیران کم کار را شناسایی کنیم و بدانیم که چه کسانی باید پاسخگو باشند تا بتوانیم بر اساس ظرفیت ها و کمبودها برنامه ریزی داشته باشیم. 

فلاحی رسیدگی به وضعیت سرقت های اموال عمومی، فضای سبز و زیباسازی شهر، توزیع امکانات در مناطق مختلف و ایجاد عدالت اجتماعی را از مسائل مهم مطرح کرد که همه دستگاه‌های دیگر باید در اولویت به آن بپردازند. 
وی معضل سگهای بلاصاحب را از دیگر معضلات برشمرد و در وحله بعد به مشکلات متکدیان و معتادین متجاهر اشاره کرد و از تمام دستگاه های مرتبط خواست با ورود به این مسائل در حل آن سهیم باشند و به وظیفه خود عمل کنند. 
فرماندار اهواز در پایان بیان کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی مختلف برای حوزه های مختلف شهری از برنامه های فرمانداری است که در این راستا قطعاً از ظرفیت های شورای شهر و تخصص های هر یک از اعضا استفاده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی