تیتر امروز

دونالد ترامپ رسما رئیس‌جمهور آمریکا شد/ گفتگوی ترامپ و نتانیاهو در مورد ایران
نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

دونالد ترامپ رسما رئیس‌جمهور آمریکا شد/ گفتگوی ترامپ و نتانیاهو در مورد ایران

در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه با کسب ۲۷۷ رای الکترال به عنوان چهل‌وهفتمین رئیس‌جمهور آمریکا تعیین شد و کامالا هریس نامزد حزب دموکرات، با ۲۲۴ رای الکترال...
ترامپ در قامت چهل و هفتمین رئیس‌جمهور به کاخ سفید بازگشت/ مجیدی: انتخاب ترامپ، خطری جدی برای تهران خواهد بود/ خدایی: پیروزی جمهوری‌خواهان، خبری خوش برای پوتین است
تحلیلگران ارشد مسائل بین‌الملل در گفتگو با «دیدارنیوز» بررسی کردند؛

ترامپ در قامت چهل و هفتمین رئیس‌جمهور به کاخ سفید بازگشت/ مجیدی: انتخاب ترامپ، خطری جدی برای تهران خواهد بود/ خدایی: پیروزی جمهوری‌خواهان، خبری خوش برای پوتین است

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با رقابتی تنگاتنگ بین ترامپ و هریس از اولین ساعات پنجم نوامبر آغاز شده و در نهایت با بازگشت ترامپ به کاخ سفید به ایستگاه پایانی خود رسید. با دو تن از کارشناسان...
گزارش تصویری

پشت پرده جنجال در مورد تبلیغات محیطی در لیگ برتر

ماجرای تبلیغات محیطی مثل هر امر دیگری که در فوتبال ایران به پول مربوط می‌شود، منشا جنگ و جدال‌های فراوانی شده است. گزارش تصویری زیر مروری دارد بر پشت پرده این جنگ بین سازمان لیگ، استقلال و پرسپولیس و شرکت توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی.

کد خبر: ۱۱۵۶۰۲
۱۱:۴۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

پشت پرده جنجال در مورد تبلیغات محیطی در لیگ برتر

دیدارنیوز: تبلیغات محیطی شاید جنجالی‌ترین موضوع بحث لیگ برتر بیست و یکم باشد. 

جنگ بر سر تبلیغات محیطی از خواست استقلال مبنی بر تخصیص درآمد تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی به این باشگاه شروع شد. این دعوا که آغازش بین باشگاه استقلال و سازمان اقتصادی سازمان لیگ بود حالا ابعاد بیشتری پیدا کرده است. باشگاه‌های دیگر لیگ برتری خصوصا پرسپولیس وارد ماجرا شده اند. همچنین سازمان‌های دیگر مثل شرکت توسعه و تجهیز هم حالا بخشی از این دعوا هستند. در همین راستا، بازی هفته هفتم لیگ برتر میان پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی با تاخیر سی دقیقه‌ای آغاز شد چرا که شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه آزادی را برای هر بازی به مبلغ ۲۳۹ میلیون بدون تبلیغات محیطی و ۱ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان با تبلیغات محیطی اجاره می‌دهد.

اما پشت پرده ماجرا و این تاخیر سی دقیقه‌ای چه بود؟ شرکت توسعه و تجهیز با سازمان لیگ طرف است یا با سرخابی ها؟ سازمان لیگ چرا تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها واگذار نمی‌کند؟ گزارش تصویری زیر را ببینید: 

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی