تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
گزارش تصویری

پشت پرده جنجال در مورد تبلیغات محیطی در لیگ برتر

ماجرای تبلیغات محیطی مثل هر امر دیگری که در فوتبال ایران به پول مربوط می‌شود، منشا جنگ و جدال‌های فراوانی شده است. گزارش تصویری زیر مروری دارد بر پشت پرده این جنگ بین سازمان لیگ، استقلال و پرسپولیس و شرکت توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی.

کد خبر: ۱۱۵۶۰۲
۱۱:۴۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

پشت پرده جنجال در مورد تبلیغات محیطی در لیگ برتر

دیدارنیوز: تبلیغات محیطی شاید جنجالی‌ترین موضوع بحث لیگ برتر بیست و یکم باشد. 

جنگ بر سر تبلیغات محیطی از خواست استقلال مبنی بر تخصیص درآمد تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی به این باشگاه شروع شد. این دعوا که آغازش بین باشگاه استقلال و سازمان اقتصادی سازمان لیگ بود حالا ابعاد بیشتری پیدا کرده است. باشگاه‌های دیگر لیگ برتری خصوصا پرسپولیس وارد ماجرا شده اند. همچنین سازمان‌های دیگر مثل شرکت توسعه و تجهیز هم حالا بخشی از این دعوا هستند. در همین راستا، بازی هفته هفتم لیگ برتر میان پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی با تاخیر سی دقیقه‌ای آغاز شد چرا که شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه آزادی را برای هر بازی به مبلغ ۲۳۹ میلیون بدون تبلیغات محیطی و ۱ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان با تبلیغات محیطی اجاره می‌دهد.

اما پشت پرده ماجرا و این تاخیر سی دقیقه‌ای چه بود؟ شرکت توسعه و تجهیز با سازمان لیگ طرف است یا با سرخابی ها؟ سازمان لیگ چرا تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها واگذار نمی‌کند؟ گزارش تصویری زیر را ببینید: 

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی