تیتر امروز

حسین سلاح‌ورزی: امسال، شاهد ضعیف‌تر شدن حکومت و فقیرتر شدن جامعه خواهیم بود/ عده‌ای با بلاهت و به بهانه مسئله حجاب بر طبل تفرقه در کشور می‌کوبند/ تداوم دولت رئیسی، کشور را به جای قله، راهی قعر دره می‌کرد!
در گفت‌وگوی دیدارنیوز با رئیس پیشین اتاق بازرگانی ایران مطرح شد

حسین سلاح‌ورزی: امسال، شاهد ضعیف‌تر شدن حکومت و فقیرتر شدن جامعه خواهیم بود/ عده‌ای با بلاهت و به بهانه مسئله حجاب بر طبل تفرقه در کشور می‌کوبند/ تداوم دولت رئیسی، کشور را به جای قله، راهی قعر دره می‌کرد!

در شرایطی که وضعیت معیشت و اقتصاد مردم به شکل بغرنجی درآمده، شاهد بلاهت و حماقت عده‌ای هستیم که خود را همواره هسته سخت قدرت و صاحبان کشور دانسته و با دستاویز قراردادن مسائلی نظیر حجاب بر طبل...
حضور زنان در ورزشگاه؛ از مجادله تا مناقشه سیاسی
دیدار در برنامه کنکاش بررسی کرد

حضور زنان در ورزشگاه؛ از مجادله تا مناقشه سیاسی

کنکاش در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها رفت و این موضوع را با یک روزنامه‌نگار ورزشی و یک جامعه‌شناس و هر دو از جامعه زنان بررسی کرد.
نامه مستقیمم غیرمستقیم به دستت خواهد رسید
افاضات اضافه

نامه مستقیمم غیرمستقیم به دستت خواهد رسید

عوام‌الملک پس از نامه‌های متعدد به حضرت مسعود و عدم دریافت پاسخ، این بار مسیر جدیدی را امتحان کرده که کاملا جوابگو و موفق خواهد بود؛ او قرار است نامه‌های مستقیمش را به شکل غیرمستقیم بفرستد تا...
گزارش تصویری

پشت پرده جنجال در مورد تبلیغات محیطی در لیگ برتر

ماجرای تبلیغات محیطی مثل هر امر دیگری که در فوتبال ایران به پول مربوط می‌شود، منشا جنگ و جدال‌های فراوانی شده است. گزارش تصویری زیر مروری دارد بر پشت پرده این جنگ بین سازمان لیگ، استقلال و پرسپولیس و شرکت توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی.

کد خبر: ۱۱۵۶۰۲
۱۱:۴۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

پشت پرده جنجال در مورد تبلیغات محیطی در لیگ برتر

دیدارنیوز: تبلیغات محیطی شاید جنجالی‌ترین موضوع بحث لیگ برتر بیست و یکم باشد. 

جنگ بر سر تبلیغات محیطی از خواست استقلال مبنی بر تخصیص درآمد تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی به این باشگاه شروع شد. این دعوا که آغازش بین باشگاه استقلال و سازمان اقتصادی سازمان لیگ بود حالا ابعاد بیشتری پیدا کرده است. باشگاه‌های دیگر لیگ برتری خصوصا پرسپولیس وارد ماجرا شده اند. همچنین سازمان‌های دیگر مثل شرکت توسعه و تجهیز هم حالا بخشی از این دعوا هستند. در همین راستا، بازی هفته هفتم لیگ برتر میان پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی با تاخیر سی دقیقه‌ای آغاز شد چرا که شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه آزادی را برای هر بازی به مبلغ ۲۳۹ میلیون بدون تبلیغات محیطی و ۱ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان با تبلیغات محیطی اجاره می‌دهد.

اما پشت پرده ماجرا و این تاخیر سی دقیقه‌ای چه بود؟ شرکت توسعه و تجهیز با سازمان لیگ طرف است یا با سرخابی ها؟ سازمان لیگ چرا تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها واگذار نمی‌کند؟ گزارش تصویری زیر را ببینید: 

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی