تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

با حضور مطالبه گران و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز؛ میز خدمت مناطق آل صافی و چهارصد دستگاه اهواز برگزار شد

میز خدمت شورا و شهرداری اهواز در منطقه آل صافی و چهارصد دستگاه با حضور مطالبه گران، اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری و مدیر آبفا اهواز برگزار شد.

کد خبر: ۱۱۴۳۵۹
۲۰:۵۳ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

با حضور مطالبه گران و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز؛ میز خدمت مناطق آل صافی و چهارصد دستگاه اهواز برگزار شد

دیدارنیوز خوزستان:شامگاه یکشنبه ۲۳ آبان ماه، میز خدمت مناطق آل صافی و چهارصد دستگاه اهواز با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار،مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، شهردار منطقه ۷، مدیر آبفا اهواز، مدیر روابط عمومی شورای شهر ،از مدیران خدمات شهری و مطالبه‌گران منطقه برگزار و ضمن شناسایی مشکلات موجود در منطقه و شرح آن‌ها توسط مطالبه‌گران، تصمیمات و دستورات لازم برای پیگیری و حل این مسائل اتخاد شد.

از مشکلات منطقه آل صافی که در این جلسه به آن اشاره شد عدم وجود تابلو نام منطقه در ورودی پل ولایت، نبود آسفالت مناسب و عدم تعریض جاده ورودی منطقه آل صافی از سمت پل ولایت و عدم وجود المان شهری در ورودی منطقه آل صافی از سمت پل ولایت بود.

معضل دام فروشی در بلوار این منطقه، جمع آوری مستمر زباله‌ها، رسیدگی به چمن‌های مصنوعی و ترمیم فضای سبز پارک این منطقه از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت.

رئیس و اعضای شورای شهر اهواز نیز ضمن شنیدن صحبت‌های مردم منطقه تصمیمات لازم را برای رفع برخی مشکلات مانند تابلو ورودی منطقه، جمع آوری مستمر زباله‌ها و نظایر آن در کوتاه مدت اتخاذ کردند.

ترمیم و تعمیر زمین‌های چمن مصنوعی منطقه آل صافی از دیگر موضوعاتی بود که اعضای شورا در گفت و گو با شهردار منطقه ۷ به آن پرداخته و نحوه ساخت و تعمیر آن‌ها مشخص و برای انجام مراحل اداری جهت آغاز تعمیرات تصمیماتی لازم گرفته شد.

در ادامه معضلات منطقه ۴۰۰ دستگاه توسط مطالبه‌گران و شهردار بازگو شد که از جمله آن‌ها جمع آوری مداوم زباله‌ها، مسطح سازی درب‌های فاضلاب خیابان علامه، المان‌های شهری و زباله‌گردی و کراژهای ضایعاتی بود.

در این جلسه که مدیر آبفا اهواز نیز حضور داشت، بنا شد با همکاری شهرداری مسطح سازی درب‌های فاضلاب انجام و با کمک ارگان‌های مربوطه جهت مقابله با زباله‌گردانی که به‌ گفته مردم منطقه باعث افزایش دزدی شده اقدامات لازم انجام شود.

ترمیم فضای سبز منطقه و چمن مصنوعی فوتبال از دیگر نکاتی بود که تصمیمات مرتبط با منطقه آل صافی برای ۴۰۰ دستگاه نیز گرفته شد تا با تعمیر فنس‌ها و حفاظ‌ها، نورافکن‌ها و تعمیر زیرساخت‌های چمن‌های مصنوعی ۲ منطقه مذکور و در انتها با نصب چمن مصنوعی این زمین‌ها مجدداً قابل بهره‌بردای شود.

نگاه ویژه شهرداری و شورای شهر به مسائل فرهنگی این مناطق از دیگر موضوعاتی بود که توسط رئیس شورای شهر و اعضای آن بر آن تاکید شد.

در پایان و جمع بندی این میز خدمت دستورات و اعتبارات لازم برای معضلاتی که در کوتاه مدت قابل حل هستند، پیش بینی شد و درمورد مشکلات دیگر مناطق که نیازمند کار در بلند مدت هستند نیز صحبت شد تا در یک چهارچوب اصولی و شهری به آن‌ها پرداخته شود.

 

با حضور مطالبه گران و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز؛ میز خدمت مناطق آل صافی و چهارصد دستگاه اهواز برگزار شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی