تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مرغ ارزان می‌شود؟

نائب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی -گفت: مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار در خصوص کاهش قیمت مرغ، فقط مختص به مرغ‌های منجمد تنظیم بازاری بوده که توسط شرکت پشتیبانی امور دام در میادین توزیع می‌شود و ارتباطی با مرغ گرم ندارد.

کد خبر: ۱۱۳۵۳۴
۱۰:۱۳ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰

مرغ ارزان می‌شود؟

 

دیدارنیوز: بنابر آخرین تصمیمات جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ منجمد تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار با کاهش ۵۰۰۰ تومانی از کیلویی ۲۵هزار تومان به کیلویی۲۰ هزار تومان خواهد رسید که البته این کاهش قیمت شامل حال مرغ گرم نمی‌شود و مرغ گرم همچنان با قیمت غیررسمی کیلویی ۳۱ هزار تومان در مغازه‌ها عرضه خواهد شد.

جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور وزرای جهادکشاورزی، صمت و دستگاه‌های مختلف برگزار و ضمن تاکید براینکه با اقدامات انجام شده نباید هیچگونه کمبودی در انبار‌ها در خصوص تامین مرغ و تخم مرغ مورد نیاز مردم وجود داشته باشد، مقرر شد که مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد؛ بنابراین مرغ منجمد تنظیم بازاری که تا پیش از این مصوبه کیلویی ۲۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شد بایستی ۵۰۰۰ تومان ارزان‌تر و با قیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان به دست مصرف کنندگان برسد.

منبع: فرارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی