تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تبلیغات محیطی واگذار می‌شود

با این حال انعطاف فدراسیون فوتبال برای اتخاذ تصمیم جدید در مورد تبلیغات محیطی قابل تحسین است و اگر در نهایت تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها واگذار شود یک اتفاق تازه و البته حرفه‌ای در این باره رخ خواهد داد و از این پس باشگاه‌ها بر اساس تلاش خود در جذب اسپانسر درآمد خواهند داشت

کد خبر: ۱۱۳۳۸۹
۱۰:۵۵ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

تبلیغات در استقلال و پرسپولیس

دیدارنیوز - با اعتراض استقلال به نحوه اجرای تبلیغات محیطی در بازی‌های لیگ برتر و تکرار این اعتراض‌ها از سوی دیگر تیم‌ها به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شرایط تغییر کند.

به همین بهانه نشست مدیران عامل تیم‌های لیگ برتری با مدیران سازمان لیگ در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است و به نظر می‌رسد در پایان نشست تصمیمات تازه‌ای در این باره گرفته شود. دراین نشست عزیزی خادم و دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز حضور دارند. برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز در این نشست حاضر شده اند. مقرر شد تا زمان تصمیم در این باره تبلیغات محیطی زیر نظر سازمان لیگ ادامه داشته باشد تا سازمان لیگ به واسطه قراردادی که منعقد کرده متضرر نشود.

در فوتبال حرفه‌ای شرایط به این شیوه است که هر تیمی مجری تبلیغات محیطی در استادیومی است که به میدان می‌رود و طبیعتا درآمد‌ها با توجه به جایگاه تیم و تلاشی که در نحوه بازاریابی دارد متفاوت است و از این درآمد البته بخشی از سوی باشگاه به اتحادیه برگزاری مسابقات اختصاص خواهد یافت که در ایران اتحادیه برگزاری مسابقات سازمان لیگ است، اما در ایران سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی است و به باشگاه‌ها درصد می‌دهد که این درصد محدود است و خیلی به باشگاه‌ها در مسیر تامین هزینه‌ها کمک نمی‌کند و به همین بهانه باشگاه‌ها به این موضوع معترض شده اند.

با این حال انعطاف فدراسیون فوتبال برای اتخاذ تصمیم جدید در مورد تبلیغات محیطی قابل تحسین است و اگر در نهایت تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها واگذار شود یک اتفاق تازه و البته حرفه‌ای در این باره رخ خواهد داد و از این پس باشگاه‌ها بر اساس تلاش خود در جذب اسپانسر درآمد خواهند داشت و دیگر برای تامین هزینه‌ها با سازمان لیگ وارد چالش نمی‌شوند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی