تیتر امروز

خشم عمومی مردم و سقوط دولت نپال/ حمله به قطر با مشارکت کشورهای عربی!/ حمله روسیه به لهستان؛ اعلان جنگ به ناتو؟
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

خشم عمومی مردم و سقوط دولت نپال/ حمله به قطر با مشارکت کشورهای عربی!/ حمله روسیه به لهستان؛ اعلان جنگ به ناتو؟

این صد و پانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جنگ‌های شناختی؛ آیا ایران وارد این نوع جنگ شده است؟
گفت‌وگوی دیدار در برنامه "میهمان من" با یک کارشناس مسایل بین الملل

جنگ‌های شناختی؛ آیا ایران وارد این نوع جنگ شده است؟

در یکی دیگر از برنامه‌های میهمان من دیدارنیوز، با علی ودایع، مدرس دانشگاه و کارشناس بین الملل درباره جنگ‌های شناختی صحبت کردیم. آیا کشورمان ایران وارد این نوع جنگ شده است؟
خدایاری، معاون سیاسی دبیرکل حزب اتحاد ملت: تندروها تا دولت را نابود نکنند یا به رنگ خود درنیاورند، دست بردار نیستند / نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان: تیغ خودی و غیرخودی، بیش از همه دامن نسل دومی و سومی‌های اصلاح‌طلب را شامل شده/ ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا: چرا انقدر سخت می‌گیریم که یک مسئول برکنار شود؟
روایت دیدارنیوز از ماجرای برکناری معاون هنری وزیر ارشاد در گفتگو با فعالین سیاسی و حزبی

خدایاری، معاون سیاسی دبیرکل حزب اتحاد ملت: تندروها تا دولت را نابود نکنند یا به رنگ خود درنیاورند، دست بردار نیستند / نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان: تیغ خودی و غیرخودی، بیش از همه دامن نسل دومی و سومی‌های اصلاح‌طلب را شامل شده/ ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا: چرا انقدر سخت می‌گیریم که یک مسئول برکنار شود؟

دیدارنیوز در گفت و گو با چند تن از فعالین سیاسی و حزبی به دامنه ابعاد، پیامدها و تبعات برکناری نادره رضایی، معاون هنری وزیر ارشاد در میان افکار عمومی و رسانه‌ای پرداخته است.

تبلیغات محیطی واگذار می‌شود

با این حال انعطاف فدراسیون فوتبال برای اتخاذ تصمیم جدید در مورد تبلیغات محیطی قابل تحسین است و اگر در نهایت تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها واگذار شود یک اتفاق تازه و البته حرفه‌ای در این باره رخ خواهد داد و از این پس باشگاه‌ها بر اساس تلاش خود در جذب اسپانسر درآمد خواهند داشت

کد خبر: ۱۱۳۳۸۹
۱۰:۵۵ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

تبلیغات در استقلال و پرسپولیس

دیدارنیوز - با اعتراض استقلال به نحوه اجرای تبلیغات محیطی در بازی‌های لیگ برتر و تکرار این اعتراض‌ها از سوی دیگر تیم‌ها به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شرایط تغییر کند.

به همین بهانه نشست مدیران عامل تیم‌های لیگ برتری با مدیران سازمان لیگ در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است و به نظر می‌رسد در پایان نشست تصمیمات تازه‌ای در این باره گرفته شود. دراین نشست عزیزی خادم و دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز حضور دارند. برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز در این نشست حاضر شده اند. مقرر شد تا زمان تصمیم در این باره تبلیغات محیطی زیر نظر سازمان لیگ ادامه داشته باشد تا سازمان لیگ به واسطه قراردادی که منعقد کرده متضرر نشود.

در فوتبال حرفه‌ای شرایط به این شیوه است که هر تیمی مجری تبلیغات محیطی در استادیومی است که به میدان می‌رود و طبیعتا درآمد‌ها با توجه به جایگاه تیم و تلاشی که در نحوه بازاریابی دارد متفاوت است و از این درآمد البته بخشی از سوی باشگاه به اتحادیه برگزاری مسابقات اختصاص خواهد یافت که در ایران اتحادیه برگزاری مسابقات سازمان لیگ است، اما در ایران سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی است و به باشگاه‌ها درصد می‌دهد که این درصد محدود است و خیلی به باشگاه‌ها در مسیر تامین هزینه‌ها کمک نمی‌کند و به همین بهانه باشگاه‌ها به این موضوع معترض شده اند.

با این حال انعطاف فدراسیون فوتبال برای اتخاذ تصمیم جدید در مورد تبلیغات محیطی قابل تحسین است و اگر در نهایت تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها واگذار شود یک اتفاق تازه و البته حرفه‌ای در این باره رخ خواهد داد و از این پس باشگاه‌ها بر اساس تلاش خود در جذب اسپانسر درآمد خواهند داشت و دیگر برای تامین هزینه‌ها با سازمان لیگ وارد چالش نمی‌شوند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
امروز پنجشنبه ۲۰ شهريور
امروز پنجشنبه ۲۰ شهريور
امروز پنجشنبه ۲۰ شهريور
امروز پنجشنبه ۲۰ شهريور