تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:

مشکل برق شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار برطرف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار که در پی وقوع رطوبت ۱۰۰ درصدی و برخاستن طوفان ریزگرد تومان قطع شده بود، وصل شد.

کد خبر: ۱۱۳۱۴۱
۱۱:۱۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

مشکل برق شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار برطرف شد

دیدارنیوز خوزستان:علی خدری مدیرعامل این شرکت در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به قطعی برق نقاطی از شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار به دلیل رطوبت ۱۰۰ درصدی، گفت: طبق پیش بینی های قبلی، کار شست و شوی مقره ها و تجهیزات شبکه از ابتدای سال جاری و به خصوص در فصل تابستان توسط چهار دستگاه کامیون تانکر مقره شوی و با استفاده از آب مقطر در حالت برقدار و به طول تقریبی ۱۵۰۰ کیلومتر صورت گرفته است که نتایج مثبتی در پی داشته است.

 

خدری افزود: در تابستان گذشته و در ایام مرطوب، کمترین خاموشی را در شهرهای آبادان و خرمشهر و اروندکنار داشتیم، همچنین در شرایط فوق بحرانی فعلی نیز درصد خاموشی های به وقوع پیوسته حدود ۲۰ درصد بوده است که چنانچه این اقدامات صورت نمی گرفت، چه بسا که دامنه خاموشی ها و زمان رفع آن ها بسیار گسترده تر میشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه تاکید کرد: اکیپ های عملیاتی از سایر شهرستان های استان به منظور انجام تعمیرات پیشگیرانه و شست و شوی تجهیزات و شبکه به شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار اعزام شدند و اقدامات مقره شویی و برقدار کردن خطوط را به انجام رساندند و هم اکنون تمام مناطق این شهرستان ها برقدار شده است.

وی در پایان گفت: در اثر این پدیده، پست های فوق توزیع اروند، چوئبده، مینوحی، ولیعصر، پیروز و لوشاتو از مدار خارج شدند که با تلاش همکاران برق منطقه ای به تدریج در مدار قرار گرفت و عادی شدند.


برچسب ها: خوزستان برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی