تیتر امروز

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اختصاصی دیدارنیوز:

تسهیلات زلزله زدگان اندیکا بلند مدت و با بهره پایین است/پرداخت غرامت دام های تحت پوشش بیمه

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: بانک کشاورزی متولی بخشی از تسهیلات بنیاد مسکن برای واحد های آسیب دیده شهرستان اندیکا است و این تسهیلات بلند مدت با بهره مناسب می‌باشد.

کد خبر: ۱۱۲۹۲۸
۱۱:۴۱ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

تسهیلات زلزله زدگان اندیکا بلند مدت و با بهره پایین است/پرداخت غرامت دام های تحت پوشش بیمه

 دیدارنیوز خوزستان:جهانپور معماریان در گفت‌وگو با خبرنگار دیدارنیوز اظهار کرد: بانک کشاورزی در کمک به توسعه در بخش‌های کشاورزی کشور، تامین مالی، ایجاد سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار، و کمک به روستائیان اقدامات خوبی داشته است که جزو بانک های پیشرو در این زمینه است. 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عاملیت های ما که حامی آن هستیم توسعه و افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی و توجه به روش‌های نوین و فناورانه است. 

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری انجام خواهد شد و در آن کسانی که طرح های دانش بنیان دارند از طریق صندوق به ما معرفی خواهند شد. 

جهانپور معماریان ادامه داد: در این طرح  صندوق نوآوری و شکوفایی بخشی از یارانه سود را تقبل می‌کند و اگر مجوز را ارائه دهد  از منابع داخلی با اولویت های ویژه تخفیفاتی در سهم آورده، تصویب و تکمیل پرونده و پرداخت مزیت‌هایی را در نظر گرفتیم که بر اساس آن مجوز تامین مالی از طریق بانک حمایت می‌شود. 


 مدیر کل بانک کشاورزی خوزستان عنوان کرد: توسعه گلخانه‌ها را به دلیل کاهش مصرف آب و افزایش تولید و بهره‌برداری به شدت مورد حمایت قرار می‌دهیم و نرخ های ترجیحی به کشاورزان پراخت میکنیم. 

معماریان با بیان اینکه حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال از ابتدای سال تسهیلات به بخش های مختلف پرداخت شده است، تصریح کرد: در بخش ماشین آلات در کشور پیشرو هستیم که ٢ هزار ۸۰۰ میلیارد ریال مکانیزاسیون پرداخت شده است. 

وی اظهار داشت : ٧٠٠ میلیارد ریال تسهیلات کشت گلخانه‌ای به کشاورزان پرداخت شده و کنار آن بخش های شیلات، دام، طیور و زراعت را مورد حمایت قرار دادیم.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان یادآور شد: از محل صندوق توسعه ملی تسهیلاتی برای صنایع تبدیلی و بخش کشاورزی اختصاص داده شد و ٢ هزار میلیارد ریال برای جهش تولید تخصیص دادیم که به توسعه کشور و استان کمک زیادی می‌کند.

وی تصریح کرد: در بحث صندوق بیمه کشاورزی بیش از یک هزار و‌ پانصد میلیارد ریال غرامت پرداخت خواهد شد که تا کنون ۹۲۰ میلیارد ریال پرداخت شده و مابقی آن نیز  پرداخت خواهد شد.

معماریان خاطر نشان کرد: در ماه‌های جاری بحث کشت گندم را داریم که تامین مالی این کشت بر عهده بانک کشاورزی است و در سال گذشته این محصول را به شیوه خوبی خریداری کرده‌ایم و ٣۴ هزار میلیارد ریال به کشاورزان وجوه خریداری شده گندم را پرداخت شده است. 

وی افزود: ۸۱ شعبه بانک کشاورزی کار تامین مالی و حمایت از بخش کشاورزی در استان را برعهده دارند و خوشبختانه هیچ درخواستی را در بخش کشاورزی بدون پاسخ نگذاشته‌ایم. 

 معماریان با اشاره به زلزله در شهرستان اندیکا عنوان کرد: بانک کشاورزی تنها بانکی است که در شهرستان اندیکا شعبه دارد که چند تن از کارمندان بانک کشاورزی را در بخشداری چلو به صورت تناوبی مستقر کردیم که کار تشکيل پرونده‌ و.... انجام شود و از تردد زیاد جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی متولی بخشی از تسهیلات بنیاد مسکن برای واحد های آسیب دیده شهرستان اندیکا است و این تسهیلات بلند مدت با بهره مناسب می‌باشد و قبل از بحث زلزله در اندیکا به عنوان بانک عامل کار تشکيل پرونده‌ و پرداخت تسهیلات را انجام می‌دادیم.

مدیر ‌‌شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: از محل صندوق بیمه برای دام‌هایی که تحت پوشش بیمه بودند خارج از بروکراسی بخشی از غرامت ها واریز شده و بخشی دیگر نیز در حال واریز است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی