تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فوتبال گیت (۲۹)

ماراتن بیست و یکم لیگ برتر؛ سوت آغاز به صدا درآمد

فوتبال گیت عنوان ستونی است به قلم سجاد شجاعی که به متن و حواشی فوتبال ایران و خصوصا لیگ برتر می‌پردازد. با شروع فصل جدید از لیگ برتر این ستون نیز ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۱۱۲۴۲۳
۲۰:۰۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

آغاز لیگ برتر

 

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: لیگ برتر بیست و یکم از هفته گذشته آغاز شد و همانطور که پیش بینی می‌شد ۴ تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل‌گهر از همین ابتدای فصل، لیگ را با برد شروع کردند تا از هفته اول چهره مدعی به خود بگیرند. هر چند هنوز خیلی خیلی زود است که در مورد جایگاه تیم‌ها در جدول صحبت کنیم، اما شرایط تیم‌ها در فصل گذشته و عملکرد آن‌ها در نقل و انتقالات می‌تواند تا حدی تصویر تیم‌های مدعی را به ما نشان دهد و نتایج هفته ابتدایی هم چندان با پیش‌بینی‌های پیش فصل مغایر نبود و بنظر می‌آید همین چهار تیم در رقابت بالا نشینان تا پایان فصل حضور داشته باشند.

تارتار ـ مجیدی بازی بزرگ هفته دوم

جدال استقلال و ذوب آهن مهمترین بازی هفته دوم لیگ برتر خواهد بود و عیار واقعی شاگردان مجیدی مقابل تیم خوب مهدی تارتار مشخص می‌شود. به نظر می‌رسد ذوب آهن که فصل را با دشت ۳ امتیاز شیرین از آبادان شروع کرد امسال بر خلاف چند فصل گذشته تیم خوب و منسجمی دارد و میتواند برای تیم‌های مدعی دردسرساز باشد، از طرفی مجیدی که برای اولین بار از ابتدای فصل روی نیمکت استقلال نشسته و با تیمی که خودش بسته راهی ماراتن لیگ برتر شده می‌خواهد ناکامی‌های گذشته استقلال را این فصل جبران کند و بر خلاف چند سال اخیر که معمولا آبی پوشان امتیازات زیادی را در شروع فصل از دست می‌دادند قصد دارد از همین ابتدا امتیازات کافی را برای قهرمانی جمع کند.

فرهاد مجیدی که با سیستم تهاجمی ۲ ـ ۵ ـ ۳ و با روشی مشابه تیم استراماچونی فوتبال بازی می‌کند در هفته ابتدایی رگه‌هایی از یک تیم مدعی را نشان داد، اما برای اثبات شایستگی باید در برابر تیم‌های قوی‌تری محک بخورد که شاید بازی در برابر شاگردان تارتار که معمولا تیمهایش دفاع منسجم و خوبی دارند بتواند عیار واقعی استقلال مدل مجیدی را نشان دهد.

نکته منفی هفته اول و دوم لیگ برتر برگزاری اکثر بازی‌ها در روز‌های غیر تعطیل است که ظاهراً در هفته‌های آتی لیگ هم این روند ادامه خواهد داشت و برنامه ریزی سازمان لیگ به شکلی بوده که اکثر بازی‌ها در روز‌های غیر تعطیل برگزار خواهد شد که قطعا این موضوع، مطلوب فوتبالدوستان نخواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی