تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان خبرداد:

گازرسانی به بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی در سال ۱۴۰۰

با توسعه گازرسانی به صنایع؛ در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، امیدوار هستیم شرایط تولید برای کارخانجات و گلخانه‌های سطح استان فراهم گردد.

کد خبر: ۱۱۲۳۱۹
۰۰:۵۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

گازرسانی به بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی در سال ۱۴۰۰


 دیدارنیوز خوزستان: عبداله ابول پور مدیرعامل این شرکت، اظهار داشت: سال گذشته تعداد ۲۵۹ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان گازرسانی شده و ۱۴۰ واحد صنعتی نیز در برنامه امسال قرار تا کنون گاز دار شده اند و پیش بینی می‌شود ۱۰۰ واحد صنعتی دیگر تا پایان سال از این نعمت برخوردار شوند.

عبداله ابول پور تصریح کرد: با گازرسانی به ۱۶۰ واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد طی سالجاری، گاز طبیعی جایگزین بیش از ۱۰ میلیون لیتر سوخت (فسیلی/مایع) خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان، صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز را راهی برای پایداری و تاب‌آوری گاز بیان کرد و گفت: یکی دیگر از مأموریت‌های شرکت گاز استان خوزستان، ارائه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی به‌عنوان سوخت پاک با هدف تأمین رفاه، اطمینان خاطر و رضایت روز افزون مشترکین گاز استان است که مصرف بهینه آن، دستیابی به این هدف را تسهیل می‌کند.

ابول پور در پایان افزود: در سال جاری حدود ۱۱۸ کیلومتر شبکه گذاری برای مشترکین اجرا خواهد شد که مرتبط با صنایع و مصرف کنندگان عمده می‌باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی