تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

۶ میلیون دوز واکسن سینوفارم وارد کشور شد

بیست‌وهفتمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دوز واکسن، امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

کد خبر: ۱۱۱۷۲۰
۰۹:۲۷ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

واردات محموله واکسن سینوفارم

دیدارنیوز ـ کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نظم به‌وجود آمده برای تداوم واردات واکسن حاصل همکاری چندجانبه دستگاه‌های مسئول در این حوزه در کنار نظارت و تدبیر مثمرثمر معاون اول رئیس جمهور است که موجب شد در یک هفته گذشته جمعیت هلال‌احمر ۴ محموله به میزان ۲۴ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور کند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، ۷۶ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز واکسن کرونا از نوع سینوفارم به کشور وارد کرده است.

همتی با بیان اینکه تاکنون ۷۵ درصد مردم کشور در برابر ویروس واکسینه شده‌اند گفت: طبق گفته‌ی وزیر بهداشت، خوشبختانه یک اجماع خوبی بین مسئولین عالی کشور برای تهیه واکسن و گسترش واکسیناسیون به وجود آمده است که با ادامه‌ی این روند می‌توانیم به زودی صد در صد جامعه را واکسینه کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان به مردم توصیه کرد هرچه زودتر واکسیناسیون را انجام دهند چراکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا پیک ششم در راه است و الان با توجه به فراهم شدن امکان واکسیناسیون سیار، خودرویی و شبانه روزی بهترین فرصت است تا در سراسر کشور همه هموطنان واکسینه شوند و پیک ششم کرونا را با کمترین میزان ابتلا بگذرانیم.

منبع: ایلنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی