تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دانمارک دومین مسافر جام جهانی شد

تیم ملی دانمارک بعد از آلمان به دومین تیمی تبدیل شد که صعود خود به جام جهانی را قطعی می‌کند.

کد خبر: ۱۱۱۴۴۵
۱۳:۳۵ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدارنیوز - تیم ملی فوتبال دانمارک موفق شد با کسب هشتمین پیروزی متوالی خود در گروه F مقدماتی جام جهانی در اروپا، بعد از آلمان به دومین کشوری تبدیل شود که صعود خود را به جام جهانی قطعی می‌کند.

دانمارک امشب با یک گل از سد میهمان خود اتریش گذشت و ۲۴ امتیازی شد. پایین‌تر از این تیم، اسکاتلند حضور دارد که با ۱۷ امتیاز شانسی برای رسیدن به صدر ندارد چرا که در صورت باخت دانمارک در هر دو بازی و پیروزی اتریش در دو بازی باقی مانده، بازهم یک امتیاز فاصله بین دو تیم باقی خواهد ماند.

دانمارک امشب در ورزشگاه پارکن کپنهاگن مقابل اتریش قرار گرفت و با تک گل دقیقه ۵۳ یواکیم مهله، مدافع جوان خود توانست این تیم را شکست دهد. بعد از سوت پایان بازی، دانمارکی‌ها جشن صعود زودهنگام خود را با هوادارانشان برگزار کردند.

این برای دومین بار پس از جام‌های جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ است که تیم ملی دانمارک موفق می‌شود طی دو دوره متوالی جواز حضور در جام جهانی را کسب کند. به این ترتیب بعد از قطر (میزبان) و آلمان تکلیف سومین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ هم مشخص شد.

گفتی است که دانمارک برای رقم زدن این موفقیت بزرگ ضمن کسب ۸ پیروزی در ۸ بازی، ۲۷ گل هم وارد دروازه حریفان کرده و هیچ گلی هم دریافت نکرده است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی