تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رییس مجلس شورای اسلامی:

ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای در جنگ اقتصادی پیروز شویم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز درگیر دو جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم، امروز جنگ رسانه ای اثر گذارتر از جنگ اقتصادی است و ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

کد خبر: ۱۱۱۳۰۲
۱۲:۵۸ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای در جنگ اقتصادی پیروز شویم

 

دیدارنیوز: محمدباقر قالیباف روز سه شنبه در  آیین دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم( جایزه سردار شهید همدانی) اظهار داشت:  هنرمندان و نویسندگان که یاد و نام، فرهنگ و ذکر شهدا را پاس میدارند جزو کسانی هستند که میراث داران شهدا و نه میراث خواران شهدا هستند.
وی ادامه داد: هنرمندان و نویسندگان با قلم خود یاد فرهنگ ایثار و شهادت را و در یک کلام مکتب امام و انقلاب اسلامی را در داخل کشور و امت اسلامی زنده نگه می دارند و بدون شک این عمل ادامه راه شهدا است. ما همیشه بر این باوریم که جنگ تمام شد اما دفاع همچنان باقی است.
قالیباف تصریح کرد: مجاهدت هنرمندان و اهل قلم ارزش مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس را دارد. ما در طول بیش از ۴٠ سال که از انقلاب گذشت فشارها و تهدیدهای متعدد از دفاع مقدس تا امروز از دشمنان در زمینه های مختلف دیدیم و همه به دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند و امروز شاهدیم با فرهنگ خدا باوری، خودباوری و مردم باوری که ثمره جمهوری اسلامی است در مقابل آنها ایستاده ایم.
رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز درگیر دو جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم و خط مقدم ما اینجاست . باور من و باور بسیاری این است که امروز جنگ رسانه ای اثر گذارتر از جنگ اقتصادی است و ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای  در جنگ اقتصادی پیروز شویم.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی