تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

تمام شد، تمدید قرارداد ستاره اینترمیلان

به په ماروتا مدیر اجرایی اینتر در مورد اخرین وضعیت تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «تقریبا کار تمدید او تمام شده و به زودی رسما اعلام خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۱۰۹۶۶
۱۷:۳۰ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

تمام شد، تمدید قرارداد ستاره اینترمیلان

دیدارنیوز - باشگاه اینتر در نقل و انتقالات تابستانی شرایط دشواری را تجربه کرد. سرمربی موفق آن‌ها یعنی آنتونیو کونته در پایان فصل گذشته نرآتزوری را ترک کرد. همچنین دو ستاره کلیدی اینتر یعنی اشرف حکیمی و روملو لوکاکو که نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته این تیم ایفا کردند نیز از باشگاه ایتالیایی جدا شدند و به ترتیب به پاری سن ژرمن و چلسی پیوستند.

بعد از جدایی حکیمی و لوکاکو شایعاتی در رابطه با احتمال فروش لائوتارو مارتینز نیز به گوش رسید. حتی در مقطعی گفته شد که باشگاه تاتنهام به جذب ستاره آرژانتینی نزدیک شده، اما هر طور که بود لائوتارو در نراتزوری ماندگار شد. همچنین مدیر برنامه این بازیکن نیز در چند مقطع تاکید کرد که او علاقه زیادی به اینتر دارد و خواهان ماندن در این تیم است.

به په ماروتا مدیر اجرایی اینتر در مورد اخرین وضعیت تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «تقریبا کار تمدید او تمام شده و به زودی رسما اعلام خواهیم کرد. هدف ما از ابتدا نیز این بود که لائوتارو با ما سال‌ها ادامه بدهد چرا که بخشی مهم و انکار نشدنی از پروژه ورزشی ما محسوب می‌شود. او می‌تواند کاپیتان آینده اینتر باشد.»

لائوتارو فصل جاری در ۶ بازی سری آ توانسته ۵ گل برای اینتر بزند یعنی متوسط هر ۹۱ دقیقه یک گل. قرارداد او تا ۲۰۲۳ اعتبار دارد و پیش بینی می‌شود با دستمزد شش میلیون یورویی، تا ۲۰۲۵ تمدید شود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: اینترمیلان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی