تیتر امروز

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌ گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن‌پژوه به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد.
کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....

سه امضا برای حذف مددی از استقلال کافی بود

پس از آنکه مددی در وزارت ورزش استعفای خود را نوشت، سه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای او موافقت کردند تا استقلال منتظر مدیر جدید باشد.

کد خبر: ۱۰۹۳۵۵
۰۸:۵۰ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

سه امضا برای حذف مددی

دیدارنیوز - ظهر امروز خبری روی خبرگزاری ها از جمله ایرنا خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش منتشر شد که در آن قید شده بود هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای احمد مددی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرده بود. این خبر از آنجا اهمیت داشت که قبل از این به نظر می رسید که مددی علاقه مند است به کار خود در استقلال ادامه دهد اما با استعفایی که او برای هیئت مدیره و سپس وزارت ورزش ارسال کرده، مشخص است او تمایلی به کار در فضای فعلی ندارد.

با این حال دقایقی پیش خبری در کانال های تلگرامی منتشر شد که هیئت مدیره استقلال با استعفای احمد مددی مخالفت کرده است و این بدان معناست که او از فردا به عنوان مدیرعامل مستقر به کار خود ادامه خواهد داد.

این در حالی است که شایعه ای قریب به یقین خبر از حضور قطعی مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل در استقلال می دهد. مدیرعامل سابق تیم های پاس و تراکتور که هواداران استقلال منتظر حضور وی هستند.

اما پیگیری خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که خبر عدم موافقت با استعفای احمد مددی حقیقت ندارد و اعضای هیئت مدیره با 3 امضا با استعفای وی موافقت کرده و این نامه را به وزارت ورزش ارسال کرده اند و همانطور که گفته شده، احمد مددی تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید در باشگاه برای رتق و فتق امور حضور خواهد داشت.

احمد مددی هفته گذشته در برنامه تلویزیونی ورزشگاه صحبت های تندی را علیه فرهاد مجیدی به زبان آورد که با واکنش صریح هواداران استقلال و تجمع آنها مقابل وزارت ورزش شد و جمع این اتفاقات باعث شد که مددی از کار خود در این باشگاه کنار برود.

بعد از انصراف مددی از ادامه کار در استقلال و استعفای کتبی او، هیئت مدیره ای که شامل خود او، اصغر ملکیان و پرویز مظلومی است با این استعفا موافقت کرده و باید منتظر ورود مدیرعامل جدید و اعضای هیئت مدیره بود که هنوز مشخص نیست از نفرات قبلی کسی در بین آنها می ماند یا نه.

گفته می شود علت به تأخیر افتادن اعلام مدیریت عامل مصطفی آجرلو همین بحث اعضای هیئت مدیره است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی