تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

طارمی، بهترین بازیکن زمین شد

در پایان مسابقه ایران و عراق و بررسی فنی بازیکنان، مهاجم گلزن تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

کد خبر: ۱۰۷۷۶۹
۰۲:۱۵ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

طارمی، بهترین بازیکن زمین شد

 

دیدارنیوز: تیم ملی فوتبال ایران با سه گل از سد عراق عبور کرد که مهدی طارمی در این پیروزی نقش ویژه‌ای با تاثیرگذاری روی دو گل داشت و توانست کلاس بالا و سطح اروپایی بازی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی به نمایش بگذارد.

مهدی طارمی نخستین موقعیت تیم ملی ایران مقابل عراق را در دقیقه ۲ به وجود آورد و پس از نفوذ سریعی که از جناح چپ زمین داشت، با پای غیر تخصصی سانتر فوق‌العاده‌ای به مقابل تیرک دوم فرستاد تا علیرضا جهانبخش با ضربه سر دروازه حریف را باز کند و ایران را پیش بیاندازد.

ستاره خط حمله ایران در ادامه مسابقه هم بارها خط دفاعی عراق را با حرکات تکنیکی و پاس‌های خود آزار داد و اگر کمی دقت می‌کرد یا خوش‌شانس بود، می‌توانست در نیمه اول هم دوباره گل‌سازی یا گلزنی داشته باشد.

مهدی طارمی در نیمه دوم هم بازی خوب خود را ادامه داد و در دقیقه ۶۹ مزد بازی درخشان خود را گرفت؛ این مهاجم تیم ملی پس از اینکه پاس بلند سردار آزمون را به خوبی کنترل کرد و وارد محوطه جریمه عراق شد، توپ را از بین پاهای دروازه‌بان حریف عبور داد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.

مهدی طارمی پس از پاس گل و گل مقابل عراق، در پایان مسابقه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین توسط مسئولان برگزاری بازی AFC معرفی شد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی