تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

عربستان و استرالیا قاطع آغاز کردند

در گروه دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا دو تیم استرالیا و عربستان با برتری قاطع اولین سه امتیاز خود را در این رقابت‌ها دشت کردند.

کد خبر: ۱۰۷۲۰۸
۰۹:۰۸ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰

عربستان و استرالیا

دیدارنیوز - در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آسیا تیم ملی فوتبال استرالیا در دوحه قطر با ۳ گل چین را شکست داد.

آور مبیل در دقیقه ۲۴، مارتین بویل در دقیقه ۲۶ و میشل دوک در دقیقه ۷۰ برای کانگوروها گلزنی کردند تا ۳ امتیاز شیرین در روز نخست نصیب این تیم شود.

در دیگر دیدار عربستان در خانه به دیدار ویتنام رفت و این تیم مهمان بود که در دقیقه ۳ با ضربه انگوین گوانگ های به گل رسید و نیمه نخست با برتری یک بر صفر این تیم خاتمه یافت.

عربستان در نیمه دوم بر شدت حملات افزود و بعد از ۱۰ نفره شدن حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد که سالم الدوساری آن را تبدیل به گل کرد. یاسر الشهرانی و صالح الشهری دیگر گلهای عربستان را به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری ۳ بر یک این تیم خاتمه یابد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی