تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

خطیب: امیدواریم قدم‌های جدی‌تر در اجرای ماموریت‌های امنیتی نظام برداریم

وزیر پیشنهادی اطلاعات ابراز امیدواری کرد که با حمایت های مجلس بتوانیم قدم های جدی تر، حساس تر، تخصصی تر و پیچیده تر در اجرای ماموریت های امنیتی نظام برداریم.

کد خبر: ۱۰۵۷۹۵
۱۲:۱۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

خطیب: کابینه رئیسی

دیدارنیوز - حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه و در دفاع از برنامه های خود ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) گفت: از بزرگواری رئیس انقلابی مجلس، هیات رئیسه و تمامی نمایندگان که در این مدت تلاش کردند قدردانی می کنم و همچنین از کسانی که دفاع و نقد کردند هم تشکر می کنم چون همه اینها برای جلب رضایت الهی و خدمت به ملت است.

وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: از همه عزیزان تقاضا دارم که در ادامه راه با نکته سنجی و بیان نقد و پیشنهادات خود ما را مورد حمایت قرار دهند. البته اگر مورد لطف و رای آنها قرار گیرم که رای ملت است.

خطیب ادامه داد: سربازخانه گمنام امام زمان تمام تلاش و زحمت خود را وقف امنیت کشور کردند و در مصاف با دشمنان توطئه ها، فتنه ها و سرکردگان جبهه استکبار، گروهک های مسلح و مزدوران جاسوسی از جان خود مایه گذاشتند و آبرو و نفس و جان خود را تقدیم کردند. لازم است یادی از شهدای مجموعه وزارت اطلاعات کنم که غریبانه به شهادت می رسند و نام مبارکشان نیز غریبانه می ماند.

وی با قدردانی از رئیس جمهور برای معرفی او به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: از آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی تشکر می کنم که اعتماد کرده و بنده را از جمع سربازان گمنام انتخاب کرد تا بتوانم در کابینه مردمی در جهت ایران قوی قدم برداشته و خدمتی ارائه کنم.

وزیر پیشنهادی اطلاعات، شرایط کشور و امنیتی منطقه و مقوله امنیت ملی را یک منظومه در هم تنیده ای خواند که بطور شتابان همواره در حال تغییر در پدیدارها و عرصه های متنوع و متکثر موضوعات امنیتی و راهبردی است

خطیب افزود: باید وزارت اطلاعات با تولید اطلاعات و دقت نظر در تامین شقوق متنوع امنیتی و هشیاری در دیده بانی و مرزبانی همه جانبه، ابعاد پیچیده در لایه های مختلف امنیتی را در مقیاس ملی و فراملی و منطقه ای شناسایی کند. لازمه این امر بالندگی تحولی است که پویایی پیشگامی و هوشمندی مستمر در تشکیلات پنهانی اطلاعات کشور را می طلبد.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات نهاد برآمده از انقلاب اسلامی است، گفت: وزارت اطلاعات مجموعه تشکیلات حاکمیتی است که باید در تراز انقلاب اسلامی ظهور و بروز کند و تداوم یابد. همچنین مبتنی بر بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب قدم بردارد و با یک حرکت انقلابی و انقلابی ماندن ۱۰۰ درصد به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب برنامه تحولی خود را عملیاتی کند.

وزیر پیشنهادی اطلاعات افزود: تمام سربازان گمنام نیروهای جهادی انقلابی با مجاهدت های خاموش خود این اهداف را در مسیر راه نورانی امام و رهبری و بر اساس خواست ملت در چهارچوب این دولت اجرایی می کنند و قدم بر می دارند. امیدواریم با حمایت، توجه و اتکا به آرای مردم و حمایت های مجلس بتوانیم قدم های جدی تر، حساس تر، تخصصی تر و پیچیده تر در اجرای ماموریت های امنیتی نظام برداریم.

ادامه دارد

منبع: ایسنا
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی