تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قرار ۱/۲ میلیون دلاری نورالهی با الاهلی

رسانه‌های اماراتی مبلغ و مدت زمان قرارداد احمد نورالهی هافبک پرسپولیس با تیم الاهلی امارات را فاش کردند. نورالهی قراردادی ۲ ساله با رقم ۱/۲ میلیون دلار با این تیم اماراتی امضا خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۵۲۷۰
۱۵:۲۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

قرار ۱/۲ میلیون دلاری نورالهی با الاهلی

دیدارنیوز - در حالی که به نظر می‌رسید مذاکرات باشگاه پرسپولیس و احمد نوراللهی به نتیجه رسیده و این بازیکن در آستانه تمدید قراردادش است، اما طی ساعات گذشته اخبار ضد و نقیضی درخصوص احتمال جدایی این بازیکن و حضور او در لیگ امارات به گوش می‌رسد.

پس از اینکه فوتبال امارات از چندین سال پیش برای لیگ خود از یک نام جعلی استفاده می‌کرد، حضور بازیکنان ایرانی در این کشور ممنوع بود ولی با تغییر نام لیگ این کشور از فصل آتی، اکنون به نظر می‌رسد بازیکنان ایرانی مشکلی برای حضور در لیگ این کشور ندارند و یکی از باشگاه‌های امارات شباب الاهلی است که به دنبال جذب کاپیتان پرسپولیس است.

دو صفحه خبری و پرمخاطب اماراتی نیز به نقل از رسانه‌های ایرانی از حضور احمد نوراللهی در این تیم خبر داده اند. صفحه توئیتری امارات اسپورت نوشته است که شباب الاهلی با نوراللهی بر سر قراردادی ۲ ساله و دستمزد سالیانه ۱.۲ میلیون دلار به توافق رسیده است. صفحه توئیتری منبر الامارات نیز با درج همین خبر، از توافق شباب الاهلی و نوراللهی خبر می‌دهد.

به هر شکل طی ساعات گذشته اخبار پیرامون جدایی نوراللهی بیش از پیش به گوش می‌رسد و باید دید باشگاه پرسپولیس موفق به حفظ مهره کلیدی خط میانی تیم خود خواهد شد یا نوراللهی نیز راه کنعانی زادگان را در پیش گرفته و از این تیم جدا می‌شود.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی