تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تزریق دوز سوم واکسن کرونا به کادر درمان

نمکی در نامه‌ای دستور داد واکسیناسیون خانواده‌های مدافعان سلامت آغاز شود. وی همچنین بر تزریق دوز سوم به کادر درمان با اولویت سنی و بیماری زمینه‌ای تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۵۱۳۰
۱۶:۴۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

واکسیناسیون کرونا کادر درمان

دیدارنیوز ـ سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور آغاز واکسیناسیون خانواده‌های مدافعان سلامت را صادر کرد.

متن نامه وزیر بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رئیسی

معاون محترم بهداشت

با سلام.

حدود یک و نیم سال گذشته مدافعین بی‌ادعای سلامت در سراسر کشور سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند و در کنار آن‌ها خانواده‌های صبور و همراهشان نیز متحمل رنج فراوان شدند. باتوجه به تماس مکرر و آلودگی شدید بخش‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی خدمت‌رسان به بیماران کوویدـ‌۱۹ و خطر انتقال ویروس با حجم بالا به خانواده‌های این عزیزان، ضروری است در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون خانواده‌های محترم این عزیزان اقدام شود.

ضمناً دوز یادآور اولین گروه‌هایی که در کادر بهداشت و درمان درگیر در خدمت به بیماران کرونایی واکسن دریافت کرده‌اند باید مورد توجه قرار گیرد که شایسته است با طرح در کمیته واکسیناسیون برای همکارانی که از نظر سنی یا بیماری زمینه‌ای می‌توانند اولویت داشته باشند شروع نمایید و سپس به مرور و گذشت زمان کافی از دوز دوم برای بقیه اقدام شود. فاصله زمانی و اولویت در اولین کمیته علمی واکسن مطرح گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی