تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دستگیری شرور محله نظام آباد پس از نزاع خونین

رئیس پلیس امنیت تهران از دستگیری شرور مسلح نزاع دسته جمعی در محله" نظام آباد" به همراه ۴ متهم دیگر خبر داد و گفت: شرور مسلح در مخفیگاهش واقع در شهرستان "پردیس" دستگیر شد.

کد خبر: ۱۰۴۱۰۶
۱۴:۴۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

دستگیری شرور محله نظام آباد

دیدارنیوز ـ سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح و نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شرقی پایتخت، بلافاصله ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که تعدادی از اوباش جنوب تهران به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و در نتیجه به علت تیراندازی با سلاح شکاری از سوی یکی از طرفین دعوی چند تن مصدوم و زخمی شده اند.

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه در این درگیری ۴ نفر از طرفین دعوی مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شده اند، تصریح کرد:از محل اختفای متهمان دستگیر شده تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و قمه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس عامل اصلی تیراندازی در مخفیگاهش در حوالی شهرستان پردیس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم این پلیس انتقال داده شد.

منبع: جامعه 24
برچسب ها: پلیس پایتخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی