تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ترامپ به بولتون: نمی‌گذارم جنگ با ایران را شروع کنی

یک رسانه آمریکائی اعلام کرد: در حالیکه ترامپ به مشاور امنیت ملی خود گفته است که نمی‌گذارد جنگ با ایران را شروع کند؛ برخی مشاوران وی نگران توافق او با تهران هستند.

کد خبر: ۱۰۲۰۸
۱۸:۴۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز -  برخی از مشاوران امنیتی و تندرو دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نگران هستند که مبادا وی قصد حرکت به سمت توافق با ایران را داشته باشد.

بر اساس اعلام این رسانه، این درحالیست که رئیس جمهوری آمریکا در خصوص جنگ با ایران نظری مخالف داشته و تنها به دنبال آن است تا ثابت کند می تواند به توافقی بهتر از باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین این کشور با تهران دست یابد.

«دِیلی بیست» در بخشی از این گزارش می نویسد: زمانی که جان بولتون مشاور امنیت ملی این کشور وارد کاخ سفید شد، ترامپ از او استقبال کرد و گفت: نمی‌گذارم جنگ با ایران را شروع کنی.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی