تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

یک پیش‌بینی ناامیدانه برای المپیک توکیو

پیش بینی می شود المپیک توکیو یکی از کم مخاطب ترین رقابت های المپیک را به لحاظ تعداد بیننده تلویزیونی رقم بزند.

کد خبر: ۱۰۲۰۱۵
۱۳:۵۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

 المپیک توکیو

دیدارنیوز - بازی های المپیک تابستانی توکیو پس از یک سال وقفه به دلیل همه گیری ویروس کرونا از چند روز پیش در پایتخت ژاپن آغاز به کار کرده و طرفداران ورزش در سراسر جهان از طریق پلتفرم های مختلف و شبکه اجتماعی این رویداد بزرگ ورزشی را دنبال می کنند. 

«پاتریک کراکس» مدیر اجرایی پیشین شبکه فاکس اسپورت که هم اکنون به عنوان مشاور رسانه ای فعالیت می کند معتقد است المپیک توکیو یکی از پایین ترین نرخ های مخاطب سنتی تلویزیونی را در مقایسه با دوره های قبل خوهد داشت.

سامانه های نمایش آنلاین و پلتفرم های دیجیتال امکانات جذاب تری بیش از هر زمان دیگری در اختیار مخاطبان قرار می دهند؛ مثل پوشش زنده رقابت ها، ویدئوهایی از دقایق حساس رقابت های ورزشی مختلف، مصاحبه و ویدئوهای متعدد دیگری با قابلیت جستجو برای کاربران. 

افت مخاطبان تلویزیونی چیز جدیدی نیست و در المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که در ریو برزیل برگزار شد نسبت به المپیک ۲۰۱۲ لندن، ۱۸ درصد کاهش را به ثبت رسانده بود. از سوی دیگر ظهور پلتفرم های دیگر در کنار تلویزیون از آن زمان تاکنون رشد چشمگیری داشته است. 

«جی روزنستاین» نایب رئیس بخش برنامه ریزی شبکه سی بی اس اسپورت ضمن پیش بینی کاهش مجدد شمار مخاطبان تلویزیونی المپیک توکیو، اظهار می کند: «تلویزیون از پنج ساله گذشته تا به امروز تغییرات چشمگیری داشته است و اکنون مخاطبان گزینه های زیادی از شبکه های اجتماعی تا سرویس های نمایش آنلاین را در اختیار دارند. کافی است به تعداد سرویس ها نمایش آنلاینی که در چند سال اخیر ایجاد شده اند نگاه کنید».

برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی