تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

وضعیت ترافیک پایتخت در اولین روز از تعطیلات

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در اولین روز از تعطیلات ۶ روزه را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۰۱۳۸۴
۱۲:۲۱ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

تعطیلات کرونایی و وضعیت ترافیک پایتخت

دیدارنیوز ـ سرهنگ‌مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در صبح سه شنبه ۲۹ تیر اظهار داشت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

وی افزود: ترافیک در بزرگراه‌های حکیم، آزادراه تهران کرج، شیخ فضل الله، صیاد شیرازی، بزرگراه امام علی (ع)، خیابان آزادی، خیابان امامت، خیابان جانبازان و در کل در اکثر معابر و بزگراه‌های شهر تهران بار ترافیکی خاصی نداریم.

رنجبر گفت: از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودرو‌ها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: با خلوتی معابر ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر برای زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی بخواهند بهره ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند و از سرعت مجاز و مطمئنه برای تردد استفاده کنند. چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطرساز و خطرآفریناست. پس با رعایت قانون و با سرعت مطمئنه در سطح شهر تهران تردد کنند تا شاهد وقوع تصادفات نباشیم.

رنجبر از شهروندان خواست با توجه به تعطیلی ۶ روزه شهر تهران و با توجه به وضعیت کرونایی از تردد‌های غیرضروری در معابر جدا خودداری کنند.

منبع: مهر
برچسب ها: ترافیک تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی