تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

حمله تند کیهان به یک سریال تلویزیون

کیهان درباره سریال شبکه دو نوشت: این جوانان که گویا از بچگی با یکدیگر بزرگ شده‌اند، مثل شخصیت‌های سریال‌ها و فیلم‌های نوجوانانه آمریکایی، بدون مرزبندی‌های اسلامی و رعایت حریم محرم و نامحرم (از مهم‌ترین ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی/ایرانی) با یکدیگر روابط و نشست و برخاست دارند.

کد خبر: ۱۰۱۰۴۲
۱۲:۴۸ - ۲۷ تير ۱۴۰۰

حمله تند کیهان به یک سریال تلویزیون

دیدارنیوز - کیهان نوشت: مدتی است در ساعات پس از ۲۱ سریالی ظاهرا خانوادگی و گویا برای تشویق جوانان به ازدواج از شبکه دو سیما پخش می‌شود که در واقع بیشتر به ترویج سبک زندگی غربی می‌پردازد.

در این سریال که طبق معمول بسیاری از برنامه‌های نمایشی دیگر، حتی یک خانواده درست و درمان پیدا نمی‌شود (اغلب خانواده‌ها یا پدر ندارند و یا مادر و یا بچه‌ها آواره هستند و...) که بتواند الگویی برای خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه و سبک زندگی اسلامی باشد. در میان جوانان این خانواده‌های از هم گسیخته نیز روابط به شدت غیرشرعی و غیراسلامی جاری است.

این جوانان که گویا از بچگی با یکدیگر بزرگ شده‌اند، مثل شخصیت‌های سریال‌ها و فیلم‌های نوجوانانه آمریکایی، بدون مرزبندی‌های اسلامی و رعایت حریم محرم و نامحرم (از مهم‌ترین ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی/ایرانی) با یکدیگر روابط و نشست و برخاست دارند.

کارگردان این سریال که پیش از این سریال‌هایی با مضمون پلیسی و جنایی با تقلید محض از مشابه‌های آمریکایی و هالیوودی می‌ساخت، حالا هم با همان روش «کپی برابر اصل» (البته فقط در سطح) به تقلید ناشیانه از مجموعه‌های مشابه غربی پرداخته و از همین روی حتی طراحی صحنه‌ها و لباس‌ها و کاراکترها هم به شدت شبه‌آمریکایی از آب در آمده‌اند. چنان‌ که در منازل و کافی شاپ و حتی گاوداری، این گرایش و خودباختگی و شیفتگی جناب کارگردان به شدت توی چشم می‌خورد.

چنین فضای کپی‌کاری با حضور بازیگران تازه‌کار و نابلد و غلوکاری بازیگران قدیمی‌تر و جملات و دیالوگ‌های زورکی و... همه و همه باعث شده، سریال یادشده علی‌رغم همه هزینه‌ها از کیسه بیت‌المال، برنامه‌ای غیرقابل تحمل (علیه فرهنگ و باورها و اعتقادات مردم) از کار در آید

برچسب ها: کیهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
0
باسلام،وقتیکه رئیس سازمان صداوسیمای یک مملکت اسلامی باآن پیشانی پینه بسته ازخواندن نماز،هیچ بهاوارزشی به احکام اسلامی دراکثربرنامه های رسانه ملی،اعم ازفیلم،سریال،برنامه های باصطلاح خانوادگی و...وحتی نوع آگهی های بازرگانی و...نداده واساساًهیچ اعمال نظرواختیاری ندارد!!!نتیجه وحاصلش این میشودکه درکلیپ ویدیوهای تبلیغاتی هم بادقت تمام وزیرکانه ازننادهای انگلیس وامریکایی برای تغییرفرهنگ ایران زمین بکارگرفته میشودواین مسوول نماهای خوابیده درنمازهای بی حاصل درغفلت تمام،بزرگترین خیانتهاراهم به فرهنگ ایران وهم به حقانیت دین اسلام روامیدارند،که به عنایت خداوندوسببهای دلسوزوهوشیار،امیداست این رویه پایان پذیرفته وباتغییررئیس رسانه ملی مجدداً ایمان وتقوای الهی محوروریشه ساخت تمام برنامه هادراین دانشگاه ملی قرارگیرد،انشاء الله؛باتشکر
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی