تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

با چه برنامه گرافیکی‌ای می‌توان کارت ویزیت لایه باز را ایجاد نمود؟ + معرفی برترین کارت ویزیت‌ها

کارت ویزیت یکی از کلاسیک‌ترین روش‌های معرفی یک کسب و کار است که هنوز هم کاربردهای زیادی دارد. در این مطلب به برنامه‌های گرافیکی مختلفی پرداخته شده است که می‌تواند برای طراحی کارت ویزیت استفاده شود.

کد خبر: ۱۰۰۵۸۸
۰۹:۵۰ - ۲۴ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز: کارت ویزیت انواع مختلفی دارد که جهت تبلیغ کسب و کارها و بیشتر دیده شدن مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، قبل از اینکه به چاپ یک کارت ویزیت اقدام شود باید طرح آن توسط طراح گرافیک تولید شود، تولید کارت ویزیت به صورت لایه باز خواهد بود، در همین راستا در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که با چه برنامه گرافیکی ای می توان کارت ویزیت لایه باز را ایجاد نمود؟ و همچنین به معرفی برترین کارت ویزیت ها خواهیم پرداخت.

با چه برنامه گرافیکی ای می توان کارت ویزیت لایه باز را ایجاد نمود؟ + معرفی برترین کارت ویزیت‌ها

کارت ویزیت لایه باز چگونه طراحی می شود؟

کارت ویزیت لایه باز توسط طراح گرافیک با توجه به موضوع کارت ویزیت با ابزار گرافیکی و با ایجاد طرحی جذاب و گیرا تولید می‌شود.

کارت ویزیت‌های لایه باز، طرح‌های گرافیکی هستند که فایل آن‌ها قابلیت ویرایش دارد، بدین معنی که می‌توان کلیه مشخصات و اطلاعات مندرج بر روی کارت ویزیت را ویرایش کرد و یا اینکه بخش‌هایی از آن را حذف کرد و یا اینکه بخش‌های جدیدی به کارت ویزیت اضافه نمود.

وب سایت‌های گرافیکی متعددی کارت ویزیت لایه باز به صورت رایگان یا پولی در اختیار کاربران اینترنت قرار می‌دهند، تعداد و تنوع این کارت ویزیت‌ها بسیار زیاد می‌باشد، اما چنانچه فرد کارت ویزیت خاصی مد نظر داشته باشد، باید این کارت ویزیت را خود طراحی کند و یا اینکه این کار را به طراحان گرافیکی بسپارد تا با توجه به موارد مورد نیاز به طراحی کارت ویزیت اقدام شود.

کارت ویزیت لایه باز را می‌توان با نرم افزار‌های متعددی طراحی کرد، تعداد این نرم افزار‌های موجود در بازار بسیار زیاد می‌باشد، اما برخی نرم افزار‌ها امکانات ویژه و کاربردی تری دارند که آن‌ها را نسبت به سایر برنامه‌های گرافیکی متمایز می‌سازد، در ادامه این نرم افزار‌های کاربردی معرفی خواهند شد.

برنامه‌های گرافیکی ایجاد کننده کارت ویزیت لایه باز کدام‌اند؟

به کمک برنامه‌ها و نرم افزار‌های مختلفی می‌توان کارت ویزیت لایه باز طراحی کرد (بیش از ۱۰۰ نرم افزار)، برخی از بهترین این نرم افزار‌ها عبارتند از:

  • نرم افزار ساده و بسیار خلاقانه ادوبی ایلوستریتور (Illustrator):

نرم افزار ادوبی ایلوستریتور در رابطه با طراحی کارت ویزیت لایه باز بسیار عالی عمل می‌کند.

یادگیری کار با این نرم افزار طی  دو ماه با  روزی ۳ ساعت تمرین بدون نیاز به کلاس رفتن امکانپذیر خواهد بود.

  • نرم افزار سریع و قدرتمند کورل دراو (Corel draw): این نرم افزار از جمله برنامه‌های جدید طراحی گرافیکی است که با امکانات بسیار زیاد خود سرعت بالایی در تولید طرح‌های گرافیکی دارد.

با چه برنامه گرافیکی ای می توان کارت ویزیت لایه باز را ایجاد نمود؟ + معرفی برترین کارت ویزیت‌ها

بدون نیاز به آموزش و کلاس رفتن، به مدت یک ماه با روزی ۳ ساعت تمرین می‌توان کار با این برنامه را یاد گرفت.

● نرم افزار همه کاره، ولی گسترده فتوشاپ (Photoshop): این نرم افزار همه کاره برای کلیه کار‌های گرافیکی مناسب است.
جهت خلق و ویرایش تصاویر گرافیکی یادگیری نرم افزار کورل دراو و فتوشاپ به صورت مکمل در کنار یکدیگر نیاز خواهد بود.

با روزی ۳ ساعت تمرین طی ۲ ماه می‌توان این برنامه را به خوبی فرا گرفت.

● نرم افزار حرفه‌ای و صنعتی محور ادوبی ایندیزاین (Indesign): این نرم افزار پرکاربرد در صنعت چاپ و صفحه آرایی، کار طراحی کارت ویزیت، صفحه آرایی، طراحی جعبه و ... به راحتی میسر می‌سازد.

طی دو ماه با روزی ۳ ساعت تمرین می‌توان این برنامه را یاد گرفت

هر یک از نرم افزار‌های اشاره شده دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی می‌باشد که یادگیری هر کدام نیاز به تمرین زیاد خواهد داشت. به کمک این نرم افزار‌ها علاوه بر کارت ویزیت لایه باز می‌توان، لوگو، طراحی اسم، پوستر و ... انجام داد.
چنانچه وقت کافی جهت یادگیری هر یک از این نرم افزار‌ها را ندارید، با مراجعه به وب سایت تخصصی جی اف ایکس دانلود، می‌توانید از طرح‌های آماده کارت ویزیت لایه باز استفاده کنید.

ایده گرفتن از این طرح‌های آماده کارت ویزیت لایه باز حتی برای افرادی که قصد دارند در این زمینه طرح‌های حرفه‌ای ارائه دهند، بسیار کمک کننده خواهد بود.

با چه برنامه گرافیکی ای می توان کارت ویزیت لایه باز را ایجاد نمود؟ + معرفی برترین کارت ویزیت‌ها

از آنجا که این کارت‌ها برای معرفی و تبلیغ کسب و کار‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، لذا طرح‌های ارائه شده در این وب سایت حرفه ای، دارای دسته بندی و تنوع بسیار زیادی در طرح هستند، به طوری که می‌توان گفت نیاز بسیاری از مراجعه کنندگان به این وب سایت مرتفع خواهد شد.

وب سایت جی اف ایکس دانلود، مرجع عظیمی از کارت ویزیت‌های لایه باز در زمینه‌های مختلف صنعتی، عکاسی، تجاری و... می‌باشد.

با اطمینان خاطر از حرفه‌ای بودن طرح کارت ویزیت‌های لایه باز این وب سایت، به دانلود طرح‌های رایگان یا پولی این سایت اقدام کنید.
طرح‌های گرافیکی بسیار زیاد ارائه شده در وب سایت جی اف ایکس دانلود، توسط تیم طراح حرفه‌ای و باتجربه این وب سایت طراحی و تولید شده است.

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی