تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

غایب بزرگ دربی مشخص شد

سرمربی تیم ملی دربی پنج شنبه را از نزدیک نخواهد دید به این دلیل که در زادگاه خود بسر می برد و قرار است اواخر تیر ماه به تهران باز گردد. 

کد خبر: ۱۰۰۱۶۴
۱۵:۱۱ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

غایب بزرگ دربی مشخص شد

دیدارنیوز -  البته او در هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال متذکر شده که این بازی را از طریق تلویزیون خواهد دید. هم چنین برخی از دستیاران اسکوچیچ با حضور در استادیوم آزادی بازی را از نزدیک تماشا می کنند و به همین منظور گزارشی را هم برای ارایه به سرمربی تیم ملی تنظیم خواهند کرد. 

هم چنین در غیاب اسکوچیچ در تهران آنالیزور تیم ملی بازی های لیگ برتر را تک به تک رصد و بعد از بازگشت سرمربی تیم ملی از کرواسی گزارشی به او ارایه خواهد داد. سرمربی تیم ملی در بازگشت دوباره به تهران که اواخر تیر ماه خواهد بود برنامه آماده سازی تیم ملی را تدوین و به فدراسیون فوتبال ارایه خواهد داد. 

دیروز اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به اتفاق با ادامه حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی نظر مثبت دادند. تیم ملی از شهریور ماه جاری تا فروردین سال آینده درگیر بازی های پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی