تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

هری کین: شکست در پنالتی بدترین احساس است

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس باوجود شکست در فینال یورو ۲۰۲۰ از عملکرد خود و هم تیمی هایش راضی است.

کد خبر: ۱۰۰۰۴۶
۰۹:۲۲ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

هری کین: شکست در پنالتی بدترین احساس است

دیدارنیوز - به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی برابر ایتالیا شکست خورد و نتوانست جام را بالای سر برد.

هری کین بعد از بازی گفت:نمی توانستیم بیشتر از این تلاش کنیم. شکست در ضربات پنالتی بدترین احساس دنیا است. شب ما نبود با این حال یک رقابت خوب را تجربه کردیم. باید احساس سربلندی و افتخار کنیم. برای مدتی این تلخی با ما خواهد بود، اما در مسیر درستی قرار داریم و باید این راه را ادامه داد. امیدوارم که در آینده بهتر از این ظاهر شویم.

او ادامه داد: برابر تیم بسیار خوبی بازی کردیم. ما شروعی رویایی داشتیم و خیلی زود به گل رسیدیم، اما کمی عقب نشستیم و این طبیعی بود. ما برای دقایقی بهتر بودیم و حریف هم برای دقایقی. ایتالیا فرصت‌های زیادی را خلق نکرد و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

هری کین درباره این سوال که به بازیکنانی که پنالتی از دست دادند چه گفت، اینگونه واکنش نشان داد: به آن‌ها گفتم که سر خود را بالا گیرند. ما با هم به پیروزی می‌رسیم و با هم شکست می‌خوریم. از این شکست درس می‌گیریم و در آینده بهتر خواهیم شد. این بازیکنان جوانان قطعا در جام جهانی بهتر ظاهر خواهند شد و کمک زیادی به تیم خواهند کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: یورو 2020
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی