ستاری در مراسم رونمایی از ۱۶ محصول ایران ساخت حوزه سلول‌های بنیادی

تثبیت زیست‌بوم پژوهش با تزریق سرمایه بخش خصوصی

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مراسم رونمایی از ۱۶محصول حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با اشاره به توسعه پژوهش در کشور بر حفظ زنجیره آن تاکید کرد و یادآور شد: زیست‌بوم پژوهش با تزریق سرمایه بخش خصوصی تثبیت می‌شود.

خرچنگ ایرانی در راه روسیه

پویانمایی «خرچنگ» تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه رسمی هشتمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن اینسومنیا روسیه راه یافت.
همراه با بهبود و طول عمر قلب‌های پیوندی

نجات از حمله قلبی با زهر کشنده یک عنکبوت!

در حالی که امروزه بیماری‌های قلبی و عروقی علت اصلی مرگ و میر در جهان هستند، دانشمندان می‌گویند زهر یک عنکبوت می‌تواند قلب انسان را ترمیم کند و ممکن است زندگی قربانیان حمله قلبی را نجات دهد.

۴ نوع خوراکی که به ترک سیگار کمک می‌کند

ترک سیگار همیشه یک فرایند دشوار و البته زمان‌بر محسوب می‌شود، اما وقتی به نتیجه نهایی ترک سیگار که افزایش سلامت است نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که این سختی‌ها ارزشش را دارد، در مسیر ترک سیگار، برخی خوراکی‌ها می‌توانند مفید باشند.

علائم زخم معده یا اولستر پپتیک در کودکان؛ علت و درمان

زخم معده به معنی زخم یا فرسایش پوشش معده یا بخش بالایی روده کوچک به دلیل تجزیه پوشش محافظتی معده یا مقادیر بیش از حد اسید معده می‌باشد. اگرچه زخم معده در بزرگسالان بیشتر شایع است، اما کودکان نیز در هر سنی می‌توانند این مشکل را تجربه کنند.
۱۰