چه تعداد کمبود مسکن در کشور وجود دارد؟

دبیرکل انجمن انبوه سازان مسکن از کمبود پنج میلیون مسکن به دلیل عدم توجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم به این حوزه خبر داد و اظهار کرد: این بی توجهی شرایط بحرانی را برای مسکن کشور رقم زده است.

بزرگترین مزارع خورشیدی جهان رونمایی شد

سنگاپور یکی از بزرگترین مزارع خورشیدی شناور جهان که مساحتی معادل ۴۵ زمین فوتبال دارد و برق کافی برای تامین نیروی پنج کارخانه تصفیه آب این جزیره تولید می‌کند را رونمایی کرد.

شکر تا ۱۸ هزار تومان هم قیمت خورد

افزایش قیمت شکر در شرایطی از سوی مسئولان اعلام شد که این کالا در یک سال گذشته به طور متوسط بیش از ۸۰ درصد گران شده است و تا ۱۸ هزار تومان هم قیمت خورده است.

پرداخت ۷۰ درصد از مطالبات چایکاران

رئیس سازمان چای کشور گفت: تا به امروز بالغ بر ۹۳ هزار تن برگ سبز چای خریداری کرده‌ایم که از این میزان هم بالغ بر ۷۰ درصد از مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

بازگشت ۵۵۰ هزار نفر به چرخه کار

معاون وزیر کار می‌گوید علیرغم آنکه در دو سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار شغل در کشور از بین رفت، ولی با همکاری موثر کارفرمایان و کارآفرینان، در کمتر از سه ماه ۵۵۰ هزار شاغل به چرخه کار بازگشتند.

هند برای بندر انحصاری ایران تعیین تکلیف کرد!

اولویت دولت هند تقویت جایگاه بندر چابهار از منظر تجاری و عملیاتی است در دهمین نشست مجازی کمیته مشترک همکاری‌های بندری و دریایی ایران و هند، مسائل مربوط به قرارداد هند در بندر چابهار بررسی و بر تسریع در ایفای تعهدات طرف هندی در قبال این بندر، تاکید شد.

دستور هوشی‌مین برای توقف فعالیت کارخانه سامسونگ

شهر هوشی‌مین در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به مجتمع HCMC CE سامسونگ الکترونیکس و سایر شرکت‌هایی که در پارک فناوری سایگون کارخانه دارند، دستور داد فعالیتشان را متوقف کرده و امکانات جای خواب برای کارکنانشان ایجاد کنند.