تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در دومین مجمع عمومی عادی و اولین کنگره فوق‌العاده حزب جمهوریت:

 بازرسان حزب جمهوریت برای مدت یک‌سال انتخاب و تغییرات اساسنامه تصویب شد

دومین مجمع عمومی عادی و اولین مجمع فوق‌العاده حزب جمهوریت ایران اسلامی، روز جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۳۹۹، ساعت ۱۴، به صورت حضوری و مجازی و پس از اخذ مجوز‌های قانونی برگزار و طی آن بازرسان اصلی و علی‌البدل انتخاب، اختیار رسیدگی به تخلفات اعضا به شورای مرکزی واگذار، تغییرات اساسنامه تصویب، گزارش دبیرکل، رییس ستاد کنگره و قطعنامه پایانی مجمع عمومی قرائت و تصویب شد.

کد خبر: ۸۳۸۰۷
۱۱:۰۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
 
 
 بازرسان حزب جمهوریت برای مدت یک‌سال انتخاب و تغییرات اساسنامه تصویب شددیدارنیوز: به گزارش روابط عمومی حزب جمهوریت، دومین مجمع عمومی عادی و اولین کنگره فوق‌العاده حزب جمهوریت ایران اسلامی روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹، پس از دریافت مجوزهای لازم، به صورت حضوری و مجازی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و موارد زیر به تصویب اکثریت اعضای مجمع عمومی رسید.

- برای نخستین بار «آیین‌نامه نحوه اداره مجمع عمومی حزب جمهوریت» به تصویب رسید و این مجمع نیز طبق مفاد این آیین‌نامه اداره شد.

 - گزارش دبیرکل و بازرسان حزب به مجمع عمومی ارائه شد.‌ بر اساس این گزارش‌ها، رسیدگی به تخلفات اساسنامه‌ای و مغایر با شئونات حزبی برخی از اعضا؛ بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۲ اساسنامه به شورای مرکزی حزب واگذار شد. تا از طرف مجمع عمومی حزب تصمیم‌گیری و با متخلفان حزبی برخورد نمایند.

- تغییرات هفت‌گانه مورد نظر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در اساسنامه حزب، عیناً بدون هیچ تغییر دیگر در قالب اصلاحات اساسنامه، به تصویب دو سوم اعضای حاضر در مجمع عمومی رسید و مقرر شد برای تصویب نهایی و انتشار در روزنامه رسمی به کمیسیون ارسال گردد.

- بودجه سال ۱۴۰۰ حزب جمهوریت که از محل دریافت حق عضویت و کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده بود به شرح سرفصل‌های پیش‌بینی شده به تصویب رسید.

- سرکار خانم زهره سرهنگی، مهدی مومنی و محسن اربابیان به عنوان بازرسان اصلی و سرکار خانم ثمانه محمودآبادی و آقای بهراد رضازاده به عنوان بازرسان علی‌البدل انتخاب شدند.

-قطعنامه پایانی نیز قرائت شد و به تصویب حاضران رسید.

 لازم به ذکر است، دومین مجمع عادی حزب جمهوریت با درخواست و فراخوان بازرسان حزب و با مشارکت ۵۰۷ نفر از اعضا و اطلاع کمیسیون ماده ۱۰ احزاب برگزار و موارد بالا با رای بیش از ۷۰ درصد از اعضای حاضر مصوب شد.

 گزارش‌ دبیرکل دکتر مجید نصیرپور، گزارش رحمت‌اله بیگدلی رئیس ستاد مجمع عمومی و قطعنامه پایانی از طریق همین پایگاه خبری حزب منتشر می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی