تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان ها، از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد.

کد خبر: ۸۳۶۷۸
۱۰:۳۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

سامانه بارشی

 

دیدارنیوز ـ فریبا گودرزی گفت: امروز نوار شمالی و بعد از ظهر امروز هم در بخش‌هایی از غرب و زاگرس مرکزی بارش خفیفی دارند و سامانه بارشی از فردا از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود که بارش برف و باران را در پی دارد. بعد از ظهر پنجشنبه شدت بارش‌ها در غرب کشور بیشتر می‌شود.

 

گودرزی گفت: علاوه بر مناطق غرب و شمال غربی در بخش‌هایی از دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر و دامنه‌های زاگرس مرکزی و همینطور بخش‌های مرکزی کشور تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند که بارش باران، گاهی وزش باد همراه رگبار و وزش باد شدید خواهد بود. در ارتفاعات هم در روز جمعه بر میزان شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد و هم بر گسترده فعالیت این سامانه که بجز جنوب شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور انتظار داریم که در بیشتر نقاط کشور بارش داشته باشند.

 

این کارشناس ادامه داد: از بعد از ظهر شنبه از میزان شدت بارش‌ها در نوار غربی کشور کم می‌شود فعالیت این سامانه به سمت سواحل خزر و بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور محدود می‌شود. اواخر وقت شنبه هم این سامانه از کشور خارج می‌شود.

 

وی گفت: روز یکشنبه برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار پیش بینی می‌شود. از فردا پنجشنبه با ورود این سامانه بخش‌هایی از شمال غرب و شرایط جوی را پیش بینی می‌کنیم. روز جمعه سرعت وزش باد در بیشتر مناطق کشور شدت می‌یابد که در شرق کشور سبب ریزش گردوخاک می‌شود و در بخش‌های کوهستانی سبب کولاک و برف خواهد شد و کاهش دید افقی را به همراه خواهد داشت. از روز پنجشنبه تا شنبه کاهش دما را در بیشتر مناطق کشور به دنبال خواهد داشت.

 

گودرزی پیش بینی کرد: از روز یکشنبه افزایش دما در بیشتر کشور و جوی پایدار در بیشتر مناطق خواهیم داشت. هوای امروز تهران حداکثر دما ۱۷ درجه بالای صفر خواهدشد فردا هم به ۸ درجه بالای صفر خواهد رسید همراه با وزش باد و آسمانی ابری را پیش بینی می‌کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی