تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
کد خبر: ۶۷۴۴

گزارش تصویری: ریزش مرگبار سقف ساختمان در حال تخریب

۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

اصغر فارسی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی، در این خصوص گفت: در یک ساختمان دو طبقه ویلایی کارگران مشغول تخریب ساختمان برای ساخت بنای جدید بودند که ناگهان بخشی از سقف طبقه دوم ریزش کرده و یکی از کارگران زیر قطعه های بتون و سنگ گرفتار شده بود.
وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، ایمن سازی های لازم را انجام دادند‌ و با استفاده از تجهیزات مخصوص عملیات آواربرداری و جستجو را آغاز کردند و به سرعت کارگر 25 ساله تبعه افغان را از زیر آوار سنگ و بتون خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.
افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی، خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات، مشخص شد کارگر جوان در همان لحظات اولیه براثر شدت جراحات وارده، جان باخته است.
فارسی در پایان گفت: آتش نشانان پس از انجام ایمن سازی و ارائه هشدارهای ایمنی به کارگران، محل حادثه را تحویل عوامل نیروی انتظامی و مسئولان پروژه ساختمانی دادند.
 
منبع : آتش نشانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: