تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
یک مسئول مطرح کرد:

رهایی تیر خلاص کرونا به شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتری و گردشگری خراسان شمالی گفت: ویروس کرونا تیر خلاص را به شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان برای رسیدن به مرحله ورشکستگی زده است.

کد خبر: ۵۸۷۹۲
۱۵:۳۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ حسن سدیدی اظهارکرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا تاریخ ۲۵ فروردین امسال، شیوع کرونا سبب شد تا خسارت یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومانی به این واحد‌ها در استان وارد شود.
 
وی افزود: تقریبا از تاریخ پنجم اسفندماه سال گذشته دفاتر خدمات مسافربری و گردشگری استان یک به یک تعطیل شدند و فقط مشغول استرداد هزینه خدماتی که نتوانستند ارائه دهند، بودند.
 
سدیدی ادامه داد: متاسفانه این دفاتر تور‌های به فروش رسیده، رزرو هتل ها، بلیط‌های قطار و هواپیما‌های به فروش رسانده را استرداد کردند که ضرر و زیان زیادی به آن‌ها وارد شد.
 
وی با بیان اینکه البته شرکت‌های خدمات مسافربری و گردشگری از دو سال گذشته دچار مشکل شده بودند، تصریح کرد: بالا رفتن قیمت ارز طی دو سال گذشته بر روی سبد خانوار تاثیر گذاشته و سفر و مسافرت که جزء موارد آخر مورد توجه خانواده هاست را تحت تاثیر خود قرار داده بود.
 
این مسئول تاکیدکرد: این امر سبب شد تا مسافرت‌های داخلی و خارجی کاهش یابد و موجب آسیب رسیدن به این دفاتر شد.
 
وی خاطرنشان کرد: بعد از آن نیز برخی دیگر از عوامل بر متضرر شدن این دفاتر موثر بود که ویروس کرونا تیر خلاص را زد و این شرکت‌ها را در مرز ورشکستگی قرار داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی