تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛

پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان بوشهری تلفنی و اینترنتی شد

با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان بوشهری تلفنی و اینترنتی شد.

کد خبر: ۵۷۰۵۷
۱۲:۳۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان بوشهری تلفنی و اینترنتی شد

دیدارنیوز ـ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات گسترده‌ای برای عدم مراجعه حضوری مددجویان صورت گرفته ست.

 

احمد لطفی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رسیدگی به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان به صورت اینترنتی ثبت یا از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی انجام خواهد شد و مددجویان از حضور در ادارات این نهاد خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از مددجویان تحت حمایت افراد سالمند و با سابقه بیماری هستند گفت: به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانواده‌های تحت حمایت، ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد تمهیداتی را مصوب و اجرایی کرده است تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.

 

لطفی خاطر نشان کرد: همه خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد درخواست‌های خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع آن‌ها برسد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از راه اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان خبر داد و گفت: در صورتی که مددجویان بنا به دلالی امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند.

 

وی افزود: در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی