تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شناسایی ۳۸۶ مورد مشکوک به کرونا در پست‌های بازرسی هلال‌احمر زنجان

طی ۲۹ روز گذشته ۳۸۶ نفر در پست‌های بازرسی سلامت و غربال‌گری هلال‌احمر استان با علائم کرونا (تب) تشخیص داده شده‌ و از این تعداد ۳۳۴ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

کد خبر: ۵۶۵۹۱
۱۲:۲۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - تب‌سنجی و غربال‌گری سرنشینان ۲۲ هزار و ۸۴۳ خودرو در ۲۱ مبدا ورودی و خروجی شهرها، ترمینال، راه‌آهن و شهر تاریخی سلطانیه انجام شده است.

از ۹ اسفندماه پارسال تا هفتم فروردین‌ماه امسال، در استان زنجان ۵۸ هزار ۱۷۳ نفر در پست‌های بازرسی سلامت و غربالگری جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تب‌سنجی و سلامت آن‌ها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مورد پایش قرار گرفت که از این تعداد ۵۷ هزار و ۷۸۷ نفر بدون علائم اولیه ابتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده‌اند.

در پست‌های بازرسی سلامت، پایش، غربال‌گری و تب‌سنجی افراد در ورودی شهرهای استان ۸۲۵ نفر فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۶۱۵ نفر داوطلب و اعضای جوانان و ۲۱۰ نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان هستند.

اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در ۲۱ پست بازرسی، سلامت افراد را به روش تب‌سنجی کنترل می‌کنند و قبل از این عملیات نیز آموزش‌های مورد نیاز به آن‌ها ارائه شده است. همچنین در پست‌های غربال‌گری سلامت، ۱۷ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، کمک‌دار سبک و سواری فعال است.

غربال‌گری و تب‌سنجی هلال‌احمر با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام می‌شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی